Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milování ....

26. 10. 2000
4
0
1319

Vždy když říkám "Miluji Tě!", cítím, že vyřknutí těchto slov nesahá skutečnosti ani po kolena.

Myšlenky zakletý, v zrcadle vídám Tvoji tvář. Jsi všude a nikde, konečky prstů na řasách. Touhy v krabici od bot schovaný, znám Tě a vím. Ke dnu klesám v nekonečné hloubce očí hledám pevný bod. Jsi nápovědou k hlavolamu mého bytí. Omamný nápoj. Žíznivě piju ze rtů Tvých. Pramen osamění vysychá. V runách Tvé duše snaží se vědci číst. Na stěnách obrazy, divadlo stínů. V květinách polibků odhalujem těla svý. Potokem kvítí s jarem uniká, hledání ve tmě - nevinná. Wetherovi naděje ožívají na hladkých ňadrech dívky vysněné. Kdo hledá štěstí v lesku klenotů? Vlak ujíždí, světla v dáli. Tvoříme Gordický uzel doteků, z vášní Nepoznaných, z jemností Prvosenky. Souznění věků v knihách královny Cleopatry. Soukromé zatmění. Pomalu rozplétám copánky panenství. Za okny čtou se příběhy z nahých těl. Usíná "Stověžatá"...
nebraska
24. 07. 2001
Dát tip
Pomaly rozpletam copanky panensky ;) perfektne.....tip

Berunka
01. 11. 2000
Dát tip
Mne se to libi, ma to sve kouzlo a poetiku.

Vcela
27. 10. 2000
Dát tip
Jo dobrý.Akorát "konečky prstů na řasách" se mi zdá trochu divný.Nějak si to neumím představit... Asi mám momentální představivou indispozici.

Jean
26. 10. 2000
Dát tip
Je všude a nikde... trápení a slast. Hezký.

Jákob
26. 10. 2000
Dát tip
romanticky líbí

Spirálka
26. 10. 2000
Dát tip
Hezký..

Em
26. 10. 2000
Dát tip
" Miluji Tě. A neumím to říci, neustále mluvím o něčem jiném, aby nikdo nepoznal, že existuje pár obyčejných slov, kterých se dodnes ostýchám, neboť vyřknout je smíme v životě jen jednou.... " Šotola

J
26. 10. 2000
Dát tip
Nemusíme.

Barka
26. 10. 2000
Dát tip
jéééééé - tak to já můžu.....líbíš se mi.....jsi prostě TIP :-)))))))).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru