Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O puntících

18. 12. 2004
3
0
2716
Autor
katy

. ... . .. . ... . ....

Šestnáct malinkých puntíků šlo si pěkně na výlet.

Ale každý ten puntík (i dyž to byly všechno puntíci a taky pár punťátek) vypadal úplně jinak.

 

První puntík vypadal asi takhle: .

Druhý zas takhle:       .

A třetí tak:   .

Čtvrtý tentorkát takto:                  .

Pátý tak:  .

Ale šestý tak:      .

Sedmý byl tákovýýýhle:                                  .

A osmý, osmý ten se koukal takhle:    .

Devátý byl tenhle:      .

Desátý takovýhle:  .

Jedenáctý mohl být nějaký tákový:          .

Dvanáctý ňufal tak:          .

Třináctý zas tak:                  .

Čtrnáctý takto:   .

Patnáctý byl takový:                                      .

A šestnactý byl ze všech nejhezčí:  .

 

Jenomže jak tak šli, najednou zjistili, že je všechny strašlivě bolí nožičky, tak se musela vrátit. Mezitím ale zaběhli do hrozitánský hlubokého lesa a někteří malí puntíci dostali strach. Tak se ti větší rozhodli, že je povedou. Šli v tomhle pořadí:

.  .    . . ..  .. . .   ..  . .         ..

Tak si tak v klidu šli, ale potom je všechny přepadl hrozivý medvěd a všechny sežral, bylo to strašné neštěstí. Vlastně ne… nesežral je všechny, ty puntíky, jeden maličký tenhle - . přežil, a tak rychle upaloval domů pro pomoc, protože sám by na medvěda nestačil.

Ale doma nikdo nebyl. No samozřejmě, protože všichni puntíci šli na procházku!

Tak si . sedl na puntíkatý bobek a začal strašně smutně plakat.

A plakal tam vážně moc dlouho, už se začal chudáček . z toho plakání rozpouštět!

Naštěstí šel kolem velký punťovatý Punťa, který byl hrozně statečný, přemohl medvěda a potom všech šestnáct puntíků doprovodil až domů.


katy
19. 12. 2004
Dát tip
děkuju všem!:) Dero: ne, ze všech nejhezčí je šestnáctý!!!!!!! Petr_Pan: ňufal ale ten dvanáctý:))) (ale třináctý je zas růžový, to jo) Nicollette: podle wordu to je modrošedá, ináč nevím...

katy
19. 12. 2004
Dát tip
vlastně třináctý taky, ale jenom tak trošičku, já to na něm teďko neviděla, máš asi hodně dobré oči, kluku:)

Petr_Pan
19. 12. 2004
Dát tip
Když dvanáctej ňufal tak & třináctý tak, myslel jsem že teda taky ňufal a ještě hezčejc .. :-)) Húú - koukám, že už to slyšíš taky, takže fajn - třináctej je růžovej a ňufá - to jsem si dával moc dobrej pozor .. Dík :-))

JiKo
18. 12. 2004
Dát tip
:-DDDDDDDD

:oD Móc pěkný popis všech puntíků!

Dero
18. 12. 2004
Dát tip
Můj favorit je osmička. :o))))

Sioban
18. 12. 2004
Dát tip
ještě že to dobře dopadlo. :o) super nápad. *

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
hej skvělá barva písma....co je to za barvičku, sím? :-))) puntíky sou fajn, kouzelný :) * * *

cherubinka
18. 12. 2004
Dát tip
Pohádka hezká až do puntíku.

Petr_Pan
18. 12. 2004
Dát tip
Dero> Pche - Třináctej ňufal a k tomu byl růžovej - nikdo na něj nemá .. :-)) Dílko je moc fajn - jenom jsem čekal, že se z něj stane tečka na konci věty - na konci všech vět ve všech textech - něco jako bajka - nebo - možná spíš mýtus .. :-) ( tak jsem byl trošku zklamanej ) na druhou stranu jsem rád, že to dobře dopadlo - TIPa si zasložíš :-)

Jeheheman
18. 12. 2004
Dát tip
trošku ti v průběhu děje ztloustl:-)

Empty
18. 12. 2004
Dát tip
roztomilá kravina

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru