Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozhasínané

Výběr: Empty, Print, _Psyché_, sidonia
18. 12. 2004
17
0
10054

...vela kavy malo spanku...

Rozpustím ťa na lyžičke. V káve s cukrom.

 

Žiadna romantika.

 

Asi ťa to bude trošku bolieť. ( trošku ináč ako prvýkrát... )

 

To vieš je polnoc. Je horúca. Popálil som si jazyk. A prebral sa vo mne ten malý sadista, čo zabíja zvieratká a muchám trhá krídla.

 

Tak si sadnem. Budem sa pozerať. Počúvať Bacha ( prvý čo ma napadol ) a spomeniem si na Nietzscheho, čo vraj šukal kone.

 

Mám divné asociácie.

 

Asi som divný človek. Nemám mobil. A zásadne sa nikam neponáhľam.

 

Iba ak ráno. Na pivo. Dám si tri. A na zdrap papieru napíšem báseň o tvojich očiach.

 

A potom vyjde kamarát. Zo záchodu.

 

Povie:

Vyser sa už na tú kurvu.

 

A ja ho pošlem do paže. Dám ďalšie. A budem si predstavovať...

 

Už sa teším.


...tak vdaka za vsetky postrehy a tak... ...no jo tazka katarzia.....vydavat tak v brave na pokracovanie...je na svete menej samovrazd a samovrazednych basni...usmevyyyyyyyy.... ..ale nie...vazne...som rad...ze sa ti to paci... ...a ako tak citam...tak aj v urcitom zmysle pomaha...usmev..

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
Dobrééé. Aj mne sa páči Bach... A Alice in chains. A Death a Vendetta. Ale predvčerom som od nervov vykopol sklo na výťahových dverách a moja žena z toho viní muziku. Vraj som psychopat. Ale OK. :-)

...bach ma prvy napadol...ja ho ani nepocuvam... ..inak vdaka...za kritiky...

charlied
21. 08. 2005
Dát tip
:-)

vitaj v oblubenych ;o)

....vdaka...vitam...

Eset
08. 06. 2005
Dát tip
...hmmm?... ...vazne?...:):)

...vazne... jedna moja suseda..... ...hmmm.???.. ...preco hmmm???... hmmm,...

Eset
08. 06. 2005
Dát tip
...len tak...hmmmm:):):) ...ja ti verim...:)

...som rad ze mi veris... ...aspon niekto...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...ved ja viem, ze vies...hviezdicka moja...:)*

...hviezdicka moja???... ...to znie jak z nejakej cudnej pesnicky od lucky vondrackovej...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...ja som len prejavila trochu nehy... ...uskodilo ti?...:) ...lucka?...nieee:):)

...vsak ja viem ze si to myslela dobre... ....ved ty si neviniatko... ...neuskodilo... ...a ktoraze???...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...nevinne neviniatko:) ...som rada... ...myslela som tu tvoju vondrackovu:)... ...ale moze byt aj lucka s kvietkami...a ktorakolvek...:)

...som vravel... ...aj ja som rad ze si rada...zasa raz... ...lucku s kvietkami nepoznam...iba lucku s vinom... ...ale...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...no toto mi ozrejmi...lucka s vinom...:) ...ukazem ti jednu...ak chces... ...ale?...

...ale to bola len kamaratka... ...a raz som ju dost opil...a bola potom velmi uprimna... ...ukaz... ....ale aby som ti polichotil...teraz ma viac zaujima ta co jej meno zacina na j....

Eset
30. 05. 2005
Dát tip
...hviezdickujes, romantik?:):):)

...a tak ja ze si hviezdickujeme... ...tak aby si videla ze aj ja viem....

...*****....******....*****....***....

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...*

...tu som este nedakoval...takze vdaka za postreh...

Eset
10. 05. 2005
Dát tip
...ano...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Dejiny novoveku? Dieťa zlaté! Táto je silná. PS: Tvoja hovorová slovenčina je v pohode - absolútne prirodzená a neštylizovaná. A ako Petržalčanka mám na to nos :o)

...jaj pani moja... ...zasa vdaka...

kiksy
21. 04. 2005
Dát tip
niečo v tom je líbi * A na zdrap papieru napíšem báseň o tvojich očiach. Vyser sa už na tú kurvu.

...vdaka...

zeff
13. 02. 2005
Dát tip
Má to istý šarm - tie útržky snov hodené na papier. Chvíľu mám dojem, že nie veta, ale slovo je podstatné. Poézia je aj v tom, zavrhnúť formálnu logiku, vytvoriť vlastnú - len pre túto chvíľu (báseň). Chceš byť "in" lebo koreníš - náhodnými vulgarizmami. Držím ti palce, ešte niečo dokážeš.

zeff
13. 02. 2005
Dát tip
Má to istý šarm - tie útržky snov hodené na papier. Chvíľu mám dojem, že nie veta, ale slovo je podstatné. Poézia je aj v tom, zavrhnúť formálnu logiku, vytvoriť vlastnú - len pre túto chvíľu (báseň). Chceš byť "in" lebo koreníš - náhodnými vulgarizmami. Držím ti palce, ešte niečo dokážeš.

zeff
13. 02. 2005
Dát tip
Sorry, duplicita je náhodná, som tu prvý deň....

....vdaka... ...jasne ze chcem byt in... ...ale tie vulgarizmy pouzivam skor preto ze sa mi tam hodia... ...pisem totiz hovorovou slovencinou...a sucastou hovorovej slovenciny su aj vulgarizmy... ...a tak vazne vdaka...este raz... ps...duplicita sa niekedy prihodi aj mne...

John_Ceder
27. 01. 2005
Dát tip
Vyser sa už na tú kurvu. líbí, jo!

Binna
06. 01. 2005
Dát tip
jeeej, to je dobre, jaktoze mi nedoslo avizo. :( Pekne to je, fakt. **

binna..ja neviem..vdaka...

dadik
31. 12. 2004
Dát tip
páči sa mi tvoje veci....:))

...vdaka...potesi...

delete: sid višs, to da rozum ne ?;)

del...ja vlastne ani poriadne neviem co to znamena...mne sa len paci ta pesnicka...sidova verzia...

swan...vdaka...aspon predpokladam ze ty...

si stale lepsi a lepsi

...vdaka...zrejme dozrievam...pockaj ked budem mat 80...

nebud taky pesimista ;)

Nicollette
18. 12. 2004
Dát tip
skvělý *

Hm, může bejt...

Anis
18. 12. 2004
Dát tip
zvlaštní,úžasný ... není co víc dodat........

Jinovata
18. 12. 2004
Dát tip
*** beat

Přeno
18. 12. 2004
Dát tip
Ta slovenčtina tomu dodala šmrnc... *

maia
18. 12. 2004
Dát tip
Ty, kde na to chodis? :-) *

Jeheheman
18. 12. 2004
Dát tip
heh:)) mobil taky nevedu, svoboda

maia...vela kavy malo spanku...ale tato ma napadla...ked som sa v noci prechadzal po byte...a ucil dejiny novoveku... jehe....no vela nas nie je... Jinovata...kann sein... preno, anis, slun...vdaka...

maia
18. 12. 2004
Dát tip
Takze mas premytu hlavu ucivom? :-)

maia...naturlich...

Empty
18. 12. 2004
Dát tip
Nádherné!!!! Klub, tip a véčko

...tak vdaka...za tip...klub...a za vecko...

Nallien
18. 12. 2004
Dát tip
krásně si v tom jedeš...de ti to.. tato se mi líbí ještě víc... takže taky tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru