Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...prázdná ulice...

19. 12. 2004
7
0
1008
Autor
zezi

možná...to sem ani nepatří...

 

Mohla bych proletět slzou, odrazit se od tmy a rozesmát hvězdy…

mohla bych? jít ulicí a šeptat samotu…rozsvítit lampu a chytat déšť…

myslíš, že bych mohla? natáhl bys ruku a dlouze by ses díval…

podívej! všechen déšť máš v dlani! všechen smutek v očích…

na chodníku spoustu ušlapaných úsměvů…jeden ti zvednu, abys nebyl smutný…utrhnu hvězdu z nebe a nebudeš už sám!

Pod podrážkou dusil bys slzu…díval se nekonečně dlouho a hluboko ve mně se strachem hladil moji duši…

tak něžně by ses díval…a já…dívala bych se na tebe jako do zrcadla úzkosti…

vrátit stíny stromům, šero tónům, volnost ptákům…mohla bych?

nechat něžnost kytkám a lásku větru…zbavit oči stesku…

Stál bys a mlčky se do mě vpíjel, hledal sílu a nacházel strach…otevřel bys dlaň a našel naději…

za každým krokem sen…

tvoje dlaň dotkla by se mé, tvoje oči šeptaly by lásku…tvoje rty hladily by déšť…

…jen prázdná ulice…


safien
21. 12. 2004
Dát tip
pěkná***

Nicollette
19. 12. 2004
Dát tip
dala bych to spíš do "ostatní nezařaditelné", rozhodně ne volný verše..... aach jo, připománá mi to sebe asi tak před rokem.... sladké... máš fantazii.... která ještě povyskočí o pár stupínků nahoru...

...vyborny styl...taky hybrid...myslim to pozitivne... ...cize...paci...

Craerassy
19. 12. 2004
Dát tip
něžná....:-)

Empty
19. 12. 2004
Dát tip
pěkný název, skvělá věc! *t

Sammael
19. 12. 2004
Dát tip
jsemtu novej a ctu si...a tahle basnicka je prvni, ktera se me skutecne hluboce dotkla...

Waawe
19. 12. 2004
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru