Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen můra

21. 12. 2004
8
0
3710
Autor
tuleň

Nic nemá cenu...

Jsem jen můra, obyčejná můra, která se nechá zlákat světlem svíčky do smrtelných tenat hořícího plynu jenž neodvratně mění křehkou strukturu těla v pomíjivý popel, roznášený sebemenším průvanem do nejjemnějších skulinek okolního prostoru a stejně jako ta můra se znovu a znovu nechávám upalovat žárem touhy, která mě neodolatelně vábí, i když je mi jasné, že znovu spálí mou duši až na dokonale černý a všudypřítomný prach, nevyhýbám se jí, protože vím, že její první dotek propůjčí alespoň na pár okamžiků smysl mé nicotné existenci a přestože budu jako vždy milionkrát litovat, stejně se při každé další příležitosti nechám přivábit touhle nebo úplně jinou svíčkou.

Amanda
22. 03. 2005
Dát tip
Super!*** moc se mi libilo

tuleň
22. 03. 2005
Dát tip
amanda: díky, ještě že už mě ta nálada přešla, i když to trvalo a není jisté, jestli se zase brzo nevrátí ...

Morrigan
30. 01. 2005
Dát tip
Já ty svíčky potkavam na každym rohu...Ale takovýhle přirovnání mě nenapadlo... super! t*

Lechuzita
27. 01. 2005
Dát tip
Teda tohle by asi neměl číst člověk, co má zrovna pocit že svět je báječný místo. Nicméně je to působivý.

tuleň
27. 01. 2005
Dát tip
pokud máš pocit, že svět je báječné místo, tak tě to přece nemůže rozhodit, ne? no a když to tak vezmu, já mám taky pocit, že svět je báječné místo :^)

Markel
15. 01. 2005
Dát tip
A já myslela, že tuleni mají v popisu práce na všechno házet tak nějak bobík, ale není tuleň jako tuleň, to je jednou jistý, já mám radši optimisty, to jen tak pro legraci, to povídání se mi líbilo - T

tuleň
15. 01. 2005
Dát tip
makrel: no, ono to asi záleží, jak který tuleň - já třeba jsem tuleň velmi citlivý a melancholický, aspoň v poslední době

tuleň
27. 12. 2004
Dát tip
Can, Jeden: díky že se líbílo jinak přeji úspěšný a plodný nový rok

Jeden
23. 12. 2004
Dát tip
Líbí.

další blues, skvělý ... t. :o) a všechno má cenu (pathos)

tuleň
21. 12. 2004
Dát tip
díky Augustine, koukám, že začínáš být můj pravidelný čtenář :^) Neboj, jestli se něco nestane, bude toho víc...

Vesly
21. 12. 2004
Dát tip
Trochu nihilistické...o) Já raději zelenou naději! o) P.s.- To není povzdech...to je poslední vydechnutí... ...,že její první dotek propůjčí alespoň na pár okamžiků smysl mé nicotné existenci a přestože budu jako vždy milionkrát litovat, stejně se při každé další příležitosti nechám přivábit touhle nebo úplně jinou svíčkou. Za tuhle část ti dám Tip*...a víš proč? Je v ní NADĚJE...o)

ho hó, to neříkej, koušu si nehty stýskáním po dalším dílku :o)

tuleň
21. 12. 2004
Dát tip
Vesly: když o tom tak mluvíš, tak máš asi pravdu, je to nihilistické, ale já měl tak nějak nihilistickou náladu :^( za tip díky, i když naděje je mizivá (ale pravda, umírá poslední)

Tinúviell
21. 12. 2004
Dát tip
Nemůžu říct, že se mi líbí, spíš to na mě hodně zapůsobilo.... vyvolalo náladu, o kterou jsem nestála a která je u mě poslední dobou dost často na návštěvě :o) ..jako dost surová a krutá pravda s hezčí fasádou....T

tuleň
21. 12. 2004
Dát tip
Tin: jestli jsi o to nestála, tak se omlouvám... já o ni taktéž nestojím a je u mě v poslední době v podstatě permanentně... každopádně díky za tipa a pozdravuj Kotě, až ji uvidíš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru