Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď stoprocentního introverta

Výběr: Maldecanka
20. 12. 2004
8
0
5032
Autor
RuDa

         


Dolente
15. 02. 2005
Dát tip
Já su taky introvert, ale neni to se mnou doufam zas až tak strašný... :o)

podezdívka
20. 01. 2005
Dát tip
No comment ;-))) *t

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
hihi..smát se prázdnýmu woknu..nejsem úchyl? Vevet..něco se sebou už dělej!!! :o)) ..kam na ty blbiny chodíš, čéče? t*

Faya
29. 12. 2004
Dát tip
muhehe... nejdřív jsem to hledala...já hloupá makovice =) teda veškerá čest! to je tak mimo až je to naprosto supr...

vesuvanka
29. 12. 2004
Dát tip
Taková je výpověď introverta.... dobře vystižené, vtipné... *

RuDa
23. 12. 2004
Dát tip
Montrealer: RuDa - první dvě písmena z příjmení a jména, Da = David. Třeba Reccared mlčí o nečem úplně jiným, i když to na první po(hled/slech) zní stejně :-). A že jsou ženský moc ukecaný? Některý ne. Já se teď ochomejtám kolem jedný, co z ní slova doslova doluju a on to taky není žádnej med (holt lidi nikdy nejsou spokojení s tím, co mají...). Bean: zvlášť po takové pěkné bouřlivé hádce! :-)

Montrealer
23. 12. 2004
Dát tip
............ RuDa ................... vtipnost se v českym národu hodnotí vždycky (kladně jen někdy, v tomhle případě ano, bo to neni na muj účet) "Já se teď ochomejtám kolem jedný, co z ní slova doslova doluju a on to taky není žádnej med (holt lidi nikdy nejsou spokojení s tím, co mají...). " ... budeš-li mít náladu, můžem podebatovat o nemluvnejch ženskejch... mám s tím svý zkušenosti, že to občas bejvá dočasný...

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
Papouch má pravdu! (skoro ve všem) !!!! Jako ryba to mohu potvrdit. Klub.

RuDa
21. 12. 2004
Dát tip
papouch má (skoro vždycky) pravdu, kdo jsem já, abych odporoval, ale právě o to nenakecávání tady přece šlo. :-) Noe1: Noe, Noe... to je ryba? Já myslel, že letadlo... Každopádně už se rozvaluju v křesle s doutníkem v jedné a sklenkou Burgunského v druhé ruce. :-)

Noe1
21. 12. 2004
Dát tip
Letadlo je gogo. Noe je praotec. Burgunské bych si dal. Ale su v práci.

Montrealer
21. 12. 2004
Dát tip
............ RuDa (železná ?) ......... takový jednoduchý téma a Reccared z něj eště vopisuje ! fuj ! nemůžeš nejt aspoň v tomhle trochu původní ? já na tvim místě bych to prázdný vokýnko aspoň obarvil... já su nucenej introvert, ančto nikoho nemám v celejch čechách. ale dyž má VOPRAVĎYCKI introvertní náladu, tak nemluvim ani s svým telefonem. připadá mi moc ukecanej. řikám do něj svý squaw: "mluf v holejch větách ! budeš to mít levnější !" Jenže to sou ženský... voni to nedovedou !

Bean
21. 12. 2004
Dát tip
ty voe :)) negdy mlceni az rve :))

RuDa
20. 12. 2004
Dát tip
Těžko říct, jak jsem koupil, tak prodávám, introvert toho o sobě nikdy moc neřekne. :-)

to je tak blbý až je to nádherný, já ti snad dám TIP a pošlu avi.

promiň, opravuju, není to blbý, to jsem přehnala, ale hrozná blbina

RuDa
20. 12. 2004
Dát tip
No vždyť je to taky v Blbůstkách, ne? :-)

RuDa
20. 12. 2004
Dát tip
one_man: možná by mi pak ale chybělo vysvětlení "proč nemluvím s rodiči" - tady jsem chtěl dát vysvětlení (vlastně všechno) přímo do názvu...

RuDa
20. 12. 2004
Dát tip
Tak hlavně doufám, že ses zasmál :-). A díky.

papouch
20. 12. 2004
Dát tip
ryba toho nakecá víc :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru