Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Telefén

20. 12. 2004
0
0
3175

Páč nejlepší odcházejí vždycky první, byl mi v sobotu zcizen telefon (ať odpočívá v pokoji). A protože všichni, kdo mě znají, vědí, jakou mám paměť, takže bych to jistě zapomněla poslat na nějakou zvlášť důležitou adresu, projevuji tímto přání -

Milí a drazí - všici, keří si myslíte, že byste měli být v mém telefonním seznamu (byli jste již předtím a chcete se zúčastnit podruhé, toužíte zkusit něco nového, ... - možností je nepřeberně),

 

napište mi svoje číslo.

 

(Zaškrkávat že súkromně autorovi, pjekně prosím, že ať neškádlíme správce porušováním pravidel. Vyjadřování úpřimné soustrasti přijímám i veřejně.) Mé zvostává stejné.

 

Děkuji za pozornost.

 

Obludný_Neználek

KDEKO/LIVRE/CIPIENT


MUHEHE. Tak já abych ti to vyložila. Ve středu jsem se dozvěděla, že příští úterý píšeme test z hebrejštiny, já tam byla za semestr třikrát, učebnici nemám, takže jsem včera (díky, Ivo, za materiály) lítala hodinu a půl mezi fakultními budovami, abych sehnala funkční kopírku (díky, mladý muži z LVT, kterýs mi zapůjčil svou kopírovací kartu)... Zítra su v práci, v neděli se slaví babiččiny osmdesátiny, v pondělí jdu do školy. HÁDEJ, ŠMUDLO!!:o))))))))

drfaust
07. 01. 2005
Dát tip
ty se vždycky jen vymlouváš! :)

A kdo jediný se nevytáčel, když ti teklo do bot s rozhovorem, AHA?! Tak, a TEĎ MLUV! (Noky lze připravovat též v páře, viď, mami?)

drfaust
07. 01. 2005
Dát tip
ale notak... terko, ty víš že jsem to tak nemyslel... vážím si všeho...

drfaust
07. 01. 2005
Dát tip
a taky tam byl ten smailík... :) ju?

Zato já jsem měla vztyčit návodný piktogram...:o)))

drfaust
07. 01. 2005
Dát tip
No dyk víš, jak je to se mnou těžký... Právě před chvílí jsem zaznamenal jedno zajímavé nedorozumění:))

Já vim, doktore, dyť já vim...:o)))

Všem, kteří přispěli k pokusu o restaurování zoznamu vřele děkujeme, přejeme hezký nový rok, užívejte! Páč to neukazuje ty, co napsali enem soukromě, a já si (ehm... EHM!) nepamatuju, kdo všecko to bylo, tak avíza poněkud podivně, děkujeme i za pochopení.

drfaust
06. 01. 2005
Dát tip
my máme radost, že vaše existence je zachráněna:)) Nepříjdeš se mrknout v pondělí do Týnský? Že bys třeba přečetla to své úžasné dílo o synekdoše? :)))

ulita
23. 12. 2004
Dát tip
to je teda škoóda... 603 461 661 hezký svátky jo, co Silvestr?

ulita
23. 12. 2004
Dát tip
sorry, já to "soukromně autorovi" už nestihla...:)))

Figo
21. 12. 2004
Dát tip
Hmm, nevim, jak někoho napadlo o tomto psát. Je to něco jinýho a to se mi líbí. :)

pošlu to mejl....

JiKo
21. 12. 2004
Dát tip
boty 11, oblečení XXL :-)

drfaust
20. 12. 2004
Dát tip
I Ty Brute? Kam ten svět spěje! :)))

Miroslawek
20. 12. 2004
Dát tip
pošlu ti ho SMS ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru