Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pád z výšin

21. 12. 2004
0
0
729
Autor
sosík

Konečně.

Ten pohled mi málem vyrazil dech. Červené stěny kaňonu jenž nahlodal ostrý zub času, líně tekoucí řeka Colorado a to vše zahalené v mlhavém závoji rodícího se dne. 

Moje srdce plesalo nad tou krásou. Cítím se jako bůh, jako orel vznášející se ve výšinách a snažím se vtisknout ten přenádherný obraz, který tu vidím, do své paměti.

však pocit štěstí a radosti náhle jako blesk vystřídá mnohem tvrdší a drsnější realita a já padám do hlubin kaňonu.

Za mnou se spouští lavina kamení a hlíny. 

A já padám a padám. 

Při krkolomném pádu dolů narážím na keříky, drny a jako břitvy ostré, vystupující hrany skály. Z mých úst nevychází ani hlásek. Vím že je konec. Vše bylo příliž krásné, než aby to byla pravda. 

Tvrdě dopadám na skálu.

 

Tragickou smrt poutníka připomíná jen bílý křížek připevněný na rudé skále - rudé jako krev.      


Přeno
21. 12. 2004
Dát tip
"příliž krásné"..

wazzup
21. 12. 2004
Dát tip
spíš "příliš krátké"... promiň vůbec mě to nechytlo.. snad kdyby to bylo víc rozvedené...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru