Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co příroda nadělila

28. 10. 2000
0
0
1286
Autor
Berunka

Mít tak krásu bohyně život by šel snáz, oči mužů obdivné by nesršely mráz. Přidat ještě špetku síly (samozřejmě duševní), ódy by se na mě pěly; pravda se však nezmění: O kráse ja pravidelně nechávám si v noci zdát, po ránu pak v koupelně začínám se sebe bát. Co se týče moudrosti, tou také neoplývám, jsem jen dobrák od kosti a problémy s tím mívám. Co příroda nadělila, s tím se musím smířit, než abych se osmělila, spíš pozornost nešířit.
Yeziiinka
03. 11. 2000
Dát tip
Jeden kamarád mi nedávno nalepil na zrcátko na zdi vystřižený nápis "Špatný začátek - dobrý konec" Vždycky mi to po ránu naplní hlavu rozporuplnými pocítky, ale...já jednou přijdu na to, jak se z toho radovat! :))))))))

Barka
28. 10. 2000
Dát tip
....myslím, myšlenka je dobrá :-). Snad to s tou nadílkou nebude až tak pravda. :-)))).

evelína
28. 10. 2000
Dát tip
nějak to skřípe...

Vojtek
28. 10. 2000
Dát tip
Nó trochu ti neseděj rýmy...:-) Polituj se, když tě nepolitujou jiní :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru