Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlý anděl

24. 12. 2004
3
1
592
Autor
Nikolettka

velmi ráda píši-většinou jsou to mé pocity,myšlenky,subjektivní dojmy.tohle je prvotina.je sice velmi krátká,ale..

sla po namesti.vzprimene,s hlavou hrde vztycenou.kdyz ho mijela,pronesla jen....ahoj...a lhostejne se usmala..uvnitr se vsak citila,jako by v jejim nitru vybuchla bomba.zaludek se ji klepal,a hrdlo mela ztazene..touzila ho potkat,ale zaroven se i bala..mela strach z toho,co udela,nebo co rekne..a taky si nebyla jista,jak zareaguje on..a ted to bylo tady..jak se asi citi on?problesklo ji hlavou..co kdyz hraje stejne divadlo,jako ja?co kdyz taky tak trpi...a pak mu pohledla do oci..byly chladne jako kus ledu.chybela v nich ta nezna jiskricka, s kterou se na ni kdysi dival..v te chvili ji doslo, ze je uplny konec...ze bitvu o jeho srdce definitivne prohrala..

1 názor

Aliass
28. 12. 2004
Dát tip
mě se to líbí..ale je to smutný

Ettelea
25. 12. 2004
Dát tip
je to jako jedna dlouhá SMSka, když už ne obsah tak aspoň tooohle, prosím :-)

tattoo
25. 12. 2004
Dát tip
gramatiku nech byt......neni dulezite, kolik to ma pismenek a jestli jsou tam chyby......me se to moc libi, jak nazev, tak obsah.....tip

Plia
24. 12. 2004
Dát tip
Chtělo by to opravit chyby a udělat příběh trochu delší.

JiKo
24. 12. 2004
Dát tip
co začít gramatikou? velká písmena, mezery za interpunkcí, přímá řeč a ták?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru