Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prší

30. 10. 2000
7
0
1581
Autor
SilvAzalinka

"Nechcete někdo deštník? Mám tu jeden děravý..." :o)) (ALOHA)

Ač ulice se roztékaly, radosť sa zdala ospalá, vlasy se na tvář lepily, obloha tklivo plakala, lidé se v střechách ukryli (opäť sa suchom zbláznili!). Já usmál jsem se na mraky a pocítil som rozpaky. Vždyť všichni jsme tak směšně malí keď prší...
Janis
02. 01. 2001
Dát tip
pršííííííííííí kap kap kap kap kap kap kap kap kap kap kap kap kap kap ...

O.S.to6
05. 11. 2000
Dát tip
Ještě že mraky nám nikdo nerozdělil ... ¤ - jeden pro oba...

Yeziiinka
05. 11. 2000
Dát tip
Kouzelné! Ať na Vás dva prší vždycky jen ten neškodný, vlahý a živoucí deštík. Díky.

Merle
02. 11. 2000
Dát tip
Falka: musíš si sehnat aspoň jenoho soupeře, jinak budeš diskvalifkována pro monopolizaci soutěže :-)))

Falka
01. 11. 2000
Dát tip
Luďkovia.. nebo snad lidičkové?? Líbáte se mi ;o)

Falka
01. 11. 2000
Dát tip
Merle!!! Já o tom nic nevím, já bych se hlásila... ale jestli budu sama, tak to už jsem vlastně vyhrála, ne? :o))

Mahoney
31. 10. 2000
Dát tip
krásně jste mě naladili, děkuji *

Tynic
31. 10. 2000
Dát tip
:o)))))))) Silvinka : Pekné ;) AZALIN : Pěkné ;)

Díky a vďaka a tak dál a tak ďalej.. :-))

Miroslawek
31. 10. 2000
Dát tip
viz. Deštnic

Ostrich
30. 10. 2000
Dát tip
Je to pěkné, ale přiznávám se, že mne tak častý výskyt básniček o tom, jak je ukrývání se před deštěm nehodné člověka básnícího - tedy podivného, potažmo bláznivého - vede k zamyšlení. Mám chuť o tom něco napsat. Asi že básnický vzdor vůči lhostejnému okolí je stejně nutný jako déšť, který všichni potřebují, ale schovávají se před ním, aby nepromokli a nenastydli? No...kéž by. Prostě tradiční téma - buďme za něj vděčni, stejně jako za ten déšť, vůči oběma jsme tak malí. Ale pokračujeme, dámy a pánové, pokračujeme, je to jedno jestli na internetu nebo na tabulkách, papyrech či volských kůžích. Tip.

Laďa
30. 10. 2000
Dát tip
Ale dvojjazyčně to ještě určitě nikdo nenapsal. :-)

Sajdeman
30. 10. 2000
Dát tip
... mam mokrou klavesnici ..... :o)))

Merle
30. 10. 2000
Dát tip
Ostrich: když jsem vyhlásil "básnění v dešti" (tzn. kdo vydrží déle v dešti psát optimistické lyrické verše) nějak se žádný z těch romantiků nehlásil... :-))) SilvA: už mlčim :)

Bambulka
30. 10. 2000
Dát tip
o))) a vy jste tak krásní!:-)

kalinka
30. 10. 2000
Dát tip
a nezaprší a nezaprší! :o) Nebo chčije a chčije!:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru