Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

........ha!

28. 12. 2004
4
0
2638
Autor
RuDa

rozpolotoprtěná fičičmurka

zgrzounajíc uburdutěnku

hudlalila epostenďuk ucem

nakredlala fííííííííííííííí.......


Dolente
15. 02. 2005
Dát tip
Jó, taky si občas šlehnu :o) ... ... Tak dobře, sem nevzdělaná - Vogonskou poezii neznam :,(

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
..proč se tomu směju, když tomu NAPROSTO nerozumim? :o))

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
Vevet: tomu se říká přímý přenos pocitů bez účasti otravného myšlení, které by se do toho snažilo kecat. :-) Pokud ses zasmála, tak tahle blbůstka splnila účel...

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
:o) ..to je tak úžasná definice, že si jí snad někde vytisknu hihi - díky, žes mi to osvětlil a když na mě budeš přenášet samý takovýhle pocity... :o))

RuDa
29. 12. 2004
Dát tip
Ružbach: možná, že si hlubší sondu zaslouží... Na druhou stranu, vogonská poezie nemá žádné skryté motivy ani hluboké myšlenky či poentu a podobné skvrzugrzy, je prostě jenom neodvratně tupohlavě umíněná. :-) děvče: a to ještě nic není, já teprve začínám, měla bys slyšet ty pravé zasloužilé vogonské básníky...

vesuvanka
29. 12. 2004
Dát tip
Vogonská poezie - s tímto pojmem se setkávám poprvé, ale podle vysvětlení začínám tušit :-)))

Dotek
28. 12. 2004
Dát tip
Vogonská poezie, že jo? :-) Rozhodně *t

RuDa
28. 12. 2004
Dát tip
Taktak, ale tentokrát s erotickým podtextem. :-) Díky...

Dotek
28. 12. 2004
Dát tip
Erotika ve Vogonké poezii? Tak to tu je ještě nebylo :-)

RuDa
28. 12. 2004
Dát tip
Nejsou jenom Vogoni nebo zvrhlí Vogoni, jsou i zvrhle zvrhlí Vogoni. Raději si ani nepředstavovat, co to může být takový uc a co se s ním dá hudlalit! :-)

Ružbach
28. 12. 2004
Dát tip
Vogoni si podla mna zasluzia hlbsiu sondu a tiez metál za inovatorstvo a nekompromisne vyuzivanie novotvarov . . . inak ale Vogoni jsou odsouzeni na neporozumenie citatelov, kritikov a . . . aj samych seba?

:o)

děvče
28. 12. 2004
Dát tip
jů -)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru