Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci s tebou každé příště

29. 10. 2000
2
0
4331
Autor
J

V nejlepších letech

Víno mi naléváš, do vlasů zaplétáš své sny a přání o milování. Další výročí z očí do očí Chardonnay cabinet točí se s námi svět. V podzimním slunci ruce zebou, jsem tady jenom s Tebou. Čelo už zdobí Ti nejedna vráska řekni, jak sluší mi sedmnáctiletá láska?
Merle
13. 11. 2000
Dát tip
J: fórek...

J
11. 11. 2000
Dát tip
Čaroděj: Hra dohrána, odpověď u "Odmítáš mne". Jen pozor na slovíčko "má" v Tvé předchozí kritice. Merle:Vysvětli mi to! Prosím. Za poklonku dík, je z vymyšlených slovíček pro Tvoji tvorbu tolik výstižných! Jsem úplně jsoucí a existuju v senzitivitě každodenně. Jen to o záruční lhůtě mi trochu osvětli.

Carodej
08. 11. 2000
Dát tip
Již se stalo. Báseň "Odmítáš mne..." je pro Vás, má tajemná J.

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
J: to ti někdy vysvětlím... (takovej fórek) BTW: tohle je plichotka za tvoji jsoucnost. Jé, ty jsi tak jsoucí... Tak chutnivě byvší, tak žárově existenzitivní. Tvoje přítomnostnění rozechvuje moje smyslovosti do netušenových hlubokověstí. Ale nejhlavovitější je, že tvá živostnost nepřekráčí lhůtu záruční :-)))))) ech, no chtěla si to...

Merle
07. 11. 2000
Dát tip
Teda J, bejt já starší (aspoň jako Čaroděj), taky ti pod nohy položím nějakou tu poklonku či plichotku... Čaroději, až jednou vyrostu, chci být jako ty ;-))))))

J
07. 11. 2000
Dát tip
Merle: To můžeš i teď, když upřesníš, za co. Ale proč bys chtěl být jako Čaroděj? Buď jako Merle!!!

J
07. 11. 2000
Dát tip
Merle: Vidíš a s Čarodějem to ani nehne.

Carodej
07. 11. 2000
Dát tip
Ale hne......uvidíš.

Merle
06. 11. 2000
Dát tip
ééééééééééé :-))))))))))))) ehm, no nic no... teda čaroději, ty si ale tokač

J
06. 11. 2000
Dát tip
Mladý - budiž, však zhýralý přespříliš na její vkus a odvážlivý k nevíře, natož ji doprovázet... to snad jen v jeho fantazii... tolik živočišné!!! Skutečnost však je jiná : odcházejíc sama zmizela mu z očí s pocitem, že v jejím odchodu nebyla povýšenost ani unáhlenost, leč též jeho ač mizivá, přece šance, kterou, chtíc polapit, dávno by posla povolal znalého rétoriky, by báseň stavíc jej ze stínu zčernalého chtíčem, dříve vyjeveným, na výsluní alespoň pruhu světla vznešenosti, k jejím uším se donesla.

J
04. 11. 2000
Dát tip
Čaroděj/s nadsázkou/: Že bych si troufla? Ne, to bych mu neudělala!!!Bez nadsázky.

J
04. 11. 2000
Dát tip
Tedy ani jednomu.

Carodej
04. 11. 2000
Dát tip
J, a co osmadvacetiletého?:o)

J
04. 11. 2000
Dát tip
Čaroděj: Ty hříšníku čarodějná! Co mě tady navádíš k nepředloženostem! Máš z pekla štěstí, že čtu Horatia:"Malíři a básníci měli vždy stejné právo odvážit se čehokoliv.", což zmírňuje mé vzplanutí hněvu proti Tvé troufalosti!...A nyní již opusťte tento dům, pane, neb vášně nelibosti vzbudil jste zde. Mohu-li Vám však ještě radit, oslavným dílem své budoucí básně moh byste ledacos napravit ze své doposud vcelku chválihodné reputace,na téma například "Jak ženu v rozpaky neuvést více"... Již otočena zády plavným krokem se vzdalujíc, hebounký závoj za ní vlaje.

Carodej
04. 11. 2000
Dát tip
:-))))))))))))) ....však červík pokušitel již hlodá v tom dosud ještě mladém sdrci, živen fantazií a dlouho hromaděnou vášní půvabné básnířky. Závojem otírá lehce zpocené čílko, využívajíc průsvitné látky, aby kočičíma očima loupla po poněkud zkoprnělém mladém muži, který však již našel ztracenou sebedůvěru. Ten opovážlivec jí polichotil, přiznává si Ona a sama na sebe se za to durdí, však to už lehký ruměnec škádlí její tvář. Mladý muž ji vyprovází obdivným pohybem a ona cítí, že ji vzrušuje jeho mužsky hodnotící pohled. Cítí, že v jeho očích dopadla vítězně a v tu chvíli její krok připomíná více než co jiného našlapování lvice.... Ve vzduchu ještě hodnou chvíli zůstává otisk její vůně. Roztoužený sameček rozechvělým chřípím lačně nadechuje ten jemný parfém, jako se jím naplnit až po okraj. V očích má výraz zasněného srnečka a jeho rty šepotají tichou báseň......

Carodej
03. 11. 2000
Dát tip
Kdepak, J nás schválně mate, ona má sedmnáctiletého milence:o))))

JiKo
03. 11. 2000
Dát tip
J:zásah !! :-)))

Merle
31. 10. 2000
Dát tip
Merle: zásah :-))

Yfča
30. 10. 2000
Dát tip
Sedmnácté výročí seznámení? :o)

Jákob
30. 10. 2000
Dát tip
obsahově líbivá momentka

Merle
30. 10. 2000
Dát tip
tak nějak jak Yfča bych to viděl...

Gaffer
30. 10. 2000
Dát tip
líbí

J
30. 10. 2000
Dát tip
Yfča: zásah

Beruška
29. 10. 2000
Dát tip
Sorry, ale to sem trochu nepochopila...

J
29. 10. 2000
Dát tip
No jo, třeba se někdo najde...

J
29. 10. 2000
Dát tip
Když tak to vysvětlím.

JiKo
29. 10. 2000
Dát tip
J: hůů to je silnota, počkám na další dílko. Nějak měníš postoje, že by pozitivismus?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru