Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Akvárko

29. 12. 2004
6
0
1233
Autor
Broken_Wings

Rád bych uvedl že toto je fikce fikce fikce a zase z části fikce. Ne netrápim rybičky a ani sem jako malej netrhal motýlům křídla. Ve skutečnosti mam rybičky rád a jenom mně napadaj zábavný myšlenky když na ně koukam. NIKDY BYCH TO NEUDĚLAL btw. o tom že tam asi budou češtinský chyby vim.

Koupil sem si akvárko ... HEČ.

Říkal sem si že mi třeba nebude smutno ... no.

Tak teď mam doma akvárko ... super ... je v něm 12 rybiček a jeden šnek a tři kytky.

Pořád tam plavou ... jako ty rybičky ... ňák na ně koukam a přestávam vědět proč si lidi kupujou akvárka.

Hrozně sem ho chtěl.

Ale ty rybičky se nesmějou ani nehrajou žádný hry ... nebo je hrajou a já je neznam.

Nechtěj mne mezi sebe.

Skoušel sem si s nima hrát.

Třeba na kosmonauty.

Ale na rybce nepoznáte jestli ji to baví.

Když vemete rybku a dáte jí do skleničky s kterou pak třepete jako v baru tak jako přistává na měsíci.

Pak rybky taky můžete dát do lavóru s prádlem.

(i vodou ale pořád ve skleničce tak aby se vám vody nesmíchaly to by rybka umřela a mise by byla neůspěšná)

Prádlo namachaný ve vodě může pro ně bejt jako jinej svět.

 

Největší potíž je s neonkama. Ty sou totiž hejnový. To znamená že se jim nikam nechce samotnejm.

Takže jejich kosmická loď musí bejt aspoň od zavařovaček.

 

Tak mně napadlo že by mohli zkusit zaletět na horkou planetu venuši.

Ve friťáku už se vaří olej.

Hrozně by mně zajímalo jak vypadá venuše z bezpečí kosmický lodě.

Sakra ta sklenice praskla.

Voda ve friťáku vám udělá to že celej skoro vybuchuje a prská.

 

Záchraná mise úspěšná ... bohušel z posádky zbylo jenom zuhelnatělé tělo.

 

Napadá mně další hra ... na kanibaly.

 

A hele voni to fakt žerou ? : )))


Jony
31. 05. 2005
Dát tip
:o)*

Sally
18. 01. 2005
Dát tip
No, zasmála sem se... A to hodně! tipák

j_i_r_i_k
05. 01. 2005
Dát tip
Taky bych to nikdy neudělal, asi by mě to ani nenapadlo, ale je to humor, který můžu...

Entrée
05. 01. 2005
Dát tip
chlape, ty teda válíš.....máš talent!!! **

blblbla
31. 12. 2004
Dát tip
tohle je fakt sranda! :-)

Joen_B
30. 12. 2004
Dát tip
Mě se to líbí, má to zajímavou atmosféru :o)

JiKo
29. 12. 2004
Dát tip
Rybičkovej bůh :-)

"Takže jejich kosmická loď musí bejt aspoň od zavařovaček." - :o)))) ...tak dobře, pobavilo mě to :-)*** ovšem vytkla bych ti to, že to není, nehledě na obsah, drama...tady se dramatem myslí divadelní hra v podobě scénáře...takže kategorii bych volila jinou, v blbůstkách by se to nepochybně mělo skvěle .-) + tuším, že je tu jistá skupinka korektorů, kteří by ti nepochybně hlavu neukousli, kdybys je poprosil o korekturu :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru