Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

krokodýlí pohádka

30. 12. 2004
7
0
4193
Autor
katy

Dalo by se říct, že to je hrozně jednoduché, prostě jen si tak nakreslit krokodýlka.

 

Vezmu si jednu pastelku, prosím.

 

Ale je v tom veliká odpovědnost. Co když se ten krokodýlek nebude sám sobě líbit?

 

Ne tuhle, támhletu, slečno!

 

Krokodýlci jsou totiž strašně křehká stvoření. Nemyslím ale ty krokodýly v močálech a tak, ne, to jsou jejich bratranci, abyste věděli.

 

A eště bych chtěla tamhleten kousek papíru.

 

Protože kdysi byli všichni krokodýlové jenom listy jedné hrozně vzácné rostliny – krokodýlkovníku, která byla jediná na světě. Potom ale přišla obrovská vichřice a tu rostlinu zničila a s ní i její lístky. Některé ovšem přežily a nesly se na té vichřici, až se dostaly do močálů. Jakmile tam přistály, tak se napily špinavé vody, co v ní byla a pořád je, a zmohutněli a vyrostli a zhloupli.

 

Prosila bych navíc ty tři zelené temperky.

 

Ty zbylé zničené lístečky se roztrhaly na milióny a milióny kousků a zamíchaly se do jídla lidí. Potom vždycky, když ti lidé chtěli nakreslit krokodýla, tak si museli dát moc záležet, protože když si záležet nedali, pak jejich obrázky ronili krokodýlí slzy.

 

Děkuju moc, to bude všechno. A dejte, prosím, pozor na krokodýlky.


supizmus
19. 01. 2005
Dát tip
velice dobré, originální forma, a vtipně pojaté. snad ani nelze nic vytknout

katy
19. 01. 2005
Dát tip
panečku, děkuju:)

katy
08. 01. 2005
Dát tip
kačírku, děkuju:) a brý ráno!!

Kačírek
07. 01. 2005
Dát tip
:o) jé to je hezounký :o)

katy
31. 12. 2004
Dát tip
juuuu děkujuuuuuu všeeeeem:))))))

Petr_Pan
31. 12. 2004
Dát tip
Nejlíp poděkuješ další skvělou pohádkou - jsem na nich už víceméně závyslej .. :-)) ( opravdu ! :-) )

katy
31. 12. 2004
Dát tip
šmarjá:) ty seš zlatý a nikdy nezestárneš a tak, ty se ale máš:)) novou pohádkou...tuhlenc sem psala někdy o vánocích, uvidím, třeba mě budou napadat zajímavé věci po dnešku.... :) tak hezkýho silva a tak!

Petr_Pan
31. 12. 2004
Dát tip
Se teda mooooc nejvíc těším :-)) A - pěknýho Silvestra a hlavně co nejvíc jinej příští rok - třeba že je to jen změna kalendáře, neni od věci si něco přát .. ;-)) Měj se krásně :-)*

Silvita
30. 12. 2004
Dát tip
takže: barvičky : ano tahle, přesně tahle:-) obsah: sladký:-)) a tip naprosto zasloužený!!!

katy
30. 12. 2004
Dát tip
jůůů, děkujůůů:)

Silvita
30. 12. 2004
Dát tip
nemáš zač:-) to je přesně můj šálek čaje, katy!!

Silvita
30. 12. 2004
Dát tip
a šup mezi nejoblíbenější...

Petr_Pan
30. 12. 2004
Dát tip
Je krásňoučká :-)) TIPík - obrovskej největší - už jsem se moc těšil - na pohádku od Tebe .. :-)

Milé... ...k – artesekce

wazzup
30. 12. 2004
Dát tip
milé a roztomilé:) tip

remik
30. 12. 2004
Dát tip
jo, pekna neco se libi vic - neco min ale vcelku dobra

Feanor
30. 12. 2004
Dát tip
kouzelné~

zvedavec
30. 12. 2004
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru