Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voda

01. 01. 2005
3
0
1456
Autor
Smartass

Příboji
V pěnách bílých
Zastav se
V letmých chvílích
Ke skalám strnulým měj nesmyslná přání

Hladino
Hvězdně lesklá
Zavřu tě
K sobě ve skla
Budeš mě červánky probouzet za svítání
Big_Brother
02. 01. 2005
Dát tip
Pozoruju, že dostat tip za verš: "zavřu Tě v sobě ve skla", byť je nenápadně rozložen do dvou řádků, není na tomto literárním serveru žádný problém. Je to fakt perla ještě bych snad napsal "zavru"...... Nehledě na to, že mi to jako volný verše nepřijde ani náhodou.

Smartass
02. 01. 2005
Dát tip
To vis, ja temhle kategoriim nerozumim a v helpu je o nich napsano uplny prd, tak jsem to tam nasazel instinktivne... bohuzel spatne, ale zmenit se to neda :-)

Smartass
02. 01. 2005
Dát tip
co se tyka kritiky toho verse, nejak jsem ji asi nepochopil, jsem to ale hlupak ;-))

dismorphia
02. 01. 2005
Dát tip
cože? vůbec nic nevim

Smartass
01. 01. 2005
Dát tip
Je mi trochu blby sam si dilo "kritizovat" ;-)) ale zda se ze "uprava dila" haze chybovou hlasku a nic se nezmeni... chtel jsem to puvodne dat do prologu, ale ted je to tady... jen takova poznamka: Bylo to napsano davno a nema to nic spolecneho s zadnou katastrofou... Leda snad s nejakou takovou mensi soukromou intimni celosvetove nepublikovanou. Jen me tak napadlo ze je vhodny to poznamenat, kdyz sem videl ty davy srdceryvnych prispevku se slovem "tsunami" v nazvu ;-)

I_v_a_n_k_a
01. 01. 2005
Dát tip
druhá sloka je vážně pěkná, za ní tip

...takze tak trochu prorok...

zdjr1976
01. 01. 2005
Dát tip
dobré, někdy si říkám proč já nedokážu poskládat zajímavě slova do seskupení aby dávala smysl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru