Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tíško

01. 01. 2005
11
0
3834

...recyklacia starych napadov... ...co clovek musi spravit aby zakamufloval jeden prepity vecer...

 

Tíško

 

Takže moja teória, že darček sa ti nebude páčiť je potvrdená.... Psst. Tíško.

 

Počuješ. Padá dážď. Počasie je patetické. A ja budem tiež.

 

Miška, len kvôli tebe.

 

20.11. Som zasa o rok starší. Všetko najlepšie. Večer to spolu oslávime.

 

Budeš sa smiať. A možno, že sa budem smiať s tebou. Ale najskôr sa opijem a poviem čosi načo budem chcieť zabudnúť...a slová tak pália. A ty si tak blízko. Možno bližšie akoby som chcel pripustiť.

 

A mám strach.

 

Že ma nepochopíš. Zasa. A že sa ráno pozriem do zrkadla a budeš tam ty.

 

( Tepláky. Tričko. Vrásky. A tri deti. )

 

Bež kúpiť chleba drahý. A uprav sa. Vyzeráš ako bezdomovec.

 

Áno miláčik. .

 

Som trochu paranoidný. Ale to je OK.

 

Nesľubujem si od toho veľa. Tak sedím. Káva z automatu za sedem a do ticha mám ťa rád. Len tak. Zo zvyku.

 

Aby som sa necítil mizerne.

 .

 

A potom si pozriem nejaký smutný film o láske a drogách.

 

Alebo si ľahnem do postele. Slúchadla na uši. Ursíny. A z vĺn letného dňa si prichádzala ku mne.

 

Ale najskôr budem len tak sedieť. Počúvať jeseň a budem sa snažiť nemyslieť na to ako mizerne sa cítim. Ako mi nerozumieš (alebo nechceš rozumieť ). A ako mi na tebe záleží.

 

Psst...už ťa ne(s)klamem....

 

 

 


...zle vypocitane...som skorpion..ale vdaka....

alabama
21. 01. 2006
Dát tip
ja ani sama neviem kto som :)) ale som tu nova..

alabama
19. 01. 2006
Dát tip
vau uz znova som sa presvedcila, ze vies pisat....nemam slov na tvoju tvorbu....iba ked.... slovo krasa

...vdaka... ...kto ty vlastne si?...nejaky alternick?...alebo?...

...aj nabuduce...

Eset
25. 05. 2005
Dát tip
...niet za co...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...tak toto som potrebovala na moju depku...vazne...

....tak som rad...vdaka...

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Presne tak - desivé :o)

...nie...ja sa ta normalne pytam...

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
nedám !!

...tak nic potom... ...tebe sa clovek neodvdaci...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
A mám strach. Že ma nepochopíš. Zasa. A že sa ráno pozriem do zrkadla a budeš tam ty. ( Tepláky. Tričko. Vrásky. A tri deti. ) Bež kúpiť chleba drahý. A uprav sa. Vyzeráš ako bezdomovec. Áno miláčik. . Som trochu paranoidný. Ale to je OK. Nesľubujem si od toho veľa. Tak sedím. Káva z automatu za sedem a do ticha mám ťa rád. Len tak. Zo zvyku. Aby som sa necítil mizerne. Tak toto asi patrí medzi základné existencionálne strachy. Sartre by zajasal. Dnes ma vydesila scénka v bufete obsahujúca slová "Dobrú chuť, láska" - "Dakujem, láska" - také fakt neznášam.

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Nevidel si náhodou film Singles? Skvelá scéna s podávaním ranných novín "stáleho" páru.

...nevidel...

...das si este jednu zemlu s maslom...laska???...

Bix
04. 02. 2005
Dát tip

bix

...a to vyzera zaujimavo...zaujimave...

maia
09. 01. 2005
Dát tip
tak teda netusim, co je zaujimave na paranoji...? :-)

maia
08. 01. 2005
Dát tip
...ale nic, iba ma prepadla moja znama paranoia... :-)

...ja som myslel ze o literature... ...by sa zaujimalo na co myslis ty...

maia
04. 01. 2005
Dát tip
Coho sa chces dockat?

nallie...aj tak sa da...vdaka... maia...az budem v citanke...a tvojho slubeneho dielka...

maia
04. 01. 2005
Dát tip
Ale dockas neboj, len trpezlivost. :-) Hovori ti to nieco?

...ani nie...ale dedukujem ze parafrazujes nejakeho klasika...

maia
04. 01. 2005
Dát tip
Parafrazovanie, to ma veru nenapadlo. :-)

...tak sa necham poddat..

maia
04. 01. 2005
Dát tip
To vyzera zaujimavo... a o com sa to bavime? :-)

Markel
03. 01. 2005
Dát tip
Souznění a také mi přijde celá ta báseň moc smutná a moc krásná - T

maii...zrejme sa uz nedockam... markel... ...no skratka...vdaka...

Nallien
03. 01. 2005
Dát tip
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Nallien
03. 01. 2005
Dát tip
Ksakru!!! Aššu....jejda desne dlouho sem se s tim babrala.... puvodne z tech hvezdicek melo byt poskladane MOC... ale po odeslani se to takto rozplizlo....

pocuvaj tak toto ti nezozerem, dobre viem ze mas oci a mas o com pisat ... tak neser ;)

minim...uz tyzden sa serem s jednym dielkom...a nic...

honzz...jako vyzdy???...no vdaka... misty...preco???...vdaka...

misty
02. 01. 2005
Dát tip
je to krasne, ale smutne a tak sa dotklo jednej mojej spomienky...

maia
02. 01. 2005
Dát tip
*

Silvita
01. 01. 2005
Dát tip
jééé .... musím se přiznat, že slovenština na papíře se mi moc nepáčila, ale tohle mě dostalo do kolem... skoro až nad kolena.. skvěle napsané, svižný styl .... TIPuju jako blázen:-))

Silvita
01. 01. 2005
Dát tip
myslím tu slovenštinu dříve: ted si mě přesvědčila o opaku!!

vesuvanka
01. 01. 2005
Dát tip
Tíško..... slovenština má některé moc hezké měkké výrazy Psst...už ťa ne(s)klamem.... Pěkné.... TIP

silvita...vdaka... ...su to pospajane asi tri styri moje veci... ...nove napady mi dosli...

Silvita
01. 01. 2005
Dát tip
aššu. - já taky spojuju, někdy napíšu pár děl a pak se mi nějak nezdají, líbí se mi jen část z nich a tak šup - dám je dokupy:) hezký nový rok plný inspirace!!

honzzik
01. 01. 2005
Dát tip
jako vždy výborné! t

misty
01. 01. 2005
Dát tip
placem :((( *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru