Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o mně

02. 01. 2005
2
0
2271

sebekritika

neumím psát, nejsem spisovatel

do klávesnice ťukám jak přiopilej datel.

Jo vy jste borci, vy máte styl

já se však nadanej nenarodil.

Však přesto že psát neumím

budu dál díla rozvíjet

kritizovat ostatní

červené víno popíjet.

 

Mějte mě rádi!!!


cabourg
12. 05. 2005
Dát tip
něco jako tvé krédo? no tak se ho drž, jdi do hloubky, tohle je zatím při povrchu.

way_to
11. 01. 2005
Dát tip
no tak, neboj, vždycky přijde někdo kdo ti to bude vyvracet... Praha pozdravuje Kralupy. co divadlo?

Silvita
02. 01. 2005
Dát tip
kdybys byl debil, tak bys tu nebyl. a i kdybys pil, máš prostě styl, takže na co taková slova, která tvůj talent stejně neschová (když tam je!!)

Děkuju moc, ale když si přeštu nějakou svojí věc příjde mi že je to jen tupej kec:(((((

Silvita
02. 01. 2005
Dát tip
to snad každý, i já když si přečtu ostatní, tak si připadám strašně blbě a říkám že s psaním seknu, ale pak ti to někdo pochválí, a ty si říkáš, že přesně kvůli toho člověka se musíš snažit psát lépe....

safien
02. 01. 2005
Dát tip
hlavně se s tím tak neztotožňuj.......ha ha hah hah........ a jinak s tím rozkazem na konci,to bylo chytrý,když chci aby mě lidi měli rádi tak jim to prostě přikážu.......ha ha ha ha ha hah....

Slabší povahy třeba poslechnou. Do příští napíšu: Dejte si mě jako oblíbeného autora! :)

nezasmálka
02. 01. 2005
Dát tip
hmm

vesuvanka
02. 01. 2005
Dát tip
neumím psát, nejsem spisovatel do klávesnice ťukám jak přiopilej datel. Jo vy jste borci, vy máte styl já se však nadanej nenarodil. Má to rytmus, nadání určitě máš.... jen piš dál *

Big_Brother
02. 01. 2005
Dát tip
Nebudeme Tě mít rádi. Budeme tě pozorovat. A když se nám bude zdát, že parchantíš, tak Ti nakopeme Tvou literární řiť.... abys nám mohl po letech poděkovat...

romale
02. 01. 2005
Dát tip
*jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru