Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náhubek

04. 01. 2005
0
0
1920
Autor
Domeček

Proč se říká náhubek? Copak má pes hubu? Pes má čumák, čenich, tlamu ... ale né hubu. Navrhuji nážev náčumník.
drfaust
06. 01. 2005
Dát tip
tu to! :)

dismorphia
06. 01. 2005
Dát tip
co to je? kam se to zvrhlo? alte, tobě kozačky nemečej?!

Prokletí
05. 01. 2005
Dát tip
alter: hm, čímž se dostáváme ke kulichu ;o))))))) m.

JiKo
05. 01. 2005
Dát tip
Prokle ale u dámských kalhotek ten "nápi...k" dostává eště věčí grády :)

Vaud
04. 01. 2005
Dát tip
A proč je někdo násoska? Copak má sosák? Neměl by to být spíš náhubek? Nebo náústek?

nadik_k
04. 01. 2005
Dát tip
náčumník je super...s okamžitou platností začínám používat :-)

papouch
04. 01. 2005
Dát tip
a proč se říká pesimista, když psové jsou vesměs veselí?? :-) A proč jsou na světě protivní lidé, kteří nemají rádi legraci, labio? :-)

No, vezmeme-li v úvahu, že pes má víceméně spíš mordu, navrhoval bych "námordník", a neb by se to mohlo plést s "námořníkem", sepjatě s tím bych "námořníka" přejmenoval na "tohopánanalodocoseplavípohrozněmocvelkýmmnožstvívody". Otázka je, co pak s "námořní pěchotou".... Vyjmenovat je všechny? Zmínit jen šéfa? Bzum?

drfaust
04. 01. 2005
Dát tip
vidíš a já myslel, že má mordu... takže námordek

Prokletí
04. 01. 2005
Dát tip
náhubek je na houby... ale viděli jste někdy v lese houbaře pokousaného bedlou????? ;o) m.

Dero
04. 01. 2005
Dát tip
Bedlou ne, ale taková muchomůrka tygrovaná!

Prokletí
04. 01. 2005
Dát tip
na nohou podkůvky od hřiba kováře, v kapse místo prachů penízofky, ale co udělá takový hnojník zaječí... newim newim... a pak to končí u šupinovky zhoubné.... ach... barbare m.

papouch
04. 01. 2005
Dát tip
coby.. zaječí, ne? .-)

Aika
04. 01. 2005
Dát tip
jenom jestli by pes měl být psem, páč štěká tak by to mohlo být štěkadlo a taky vůbec jestli je pes ještě psem, když se podíváš do salónů, co tam s nima vyvedou:-((( To je ale super zamyšlení, tady se mi líbilo ! :-)

Karabekian
03. 01. 2005
Dát tip
A proč se říká obojek?? protože ho objímá??? dyť ho vesměs škrtí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru