Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovo

04. 01. 2005
4
0
5131
Autor
supizmus

tma

tma

tma

tma


Placidus
27. 10. 2005
Dát tip
To je první, co jsem od tebe cetl.Napadlo mne, ze bylo cerpáno z Karmelitánské(Frantiskánské) mystiky. Potom jsem si vsiml tvé sbírky Pohled k nebi a precetl si Vzpomínku na Vydří a vidím ze se nepletu.Zde je zrejmé, ze jsi také prahl po techto skusenostech. A pokud ti nevadí moje rozepisování(viz výse), v nichz si i já mohu neco uvedomit, tak ti obcas napísi vlastní názor na tvé dílko.

Placidus
26. 10. 2005
Dát tip
t Slovo je veliké mysterium.. a toto slovo vyjadruje kouzlo samo o sobe.. Tma (myslím, ze by se melo vyslovit tise) Tma v tom to prípade není temnotou ("Ducha") Spíse se jedná o veliké kouzlo popisované Sv. Janem od Kríze v knize Temná noc..Kdy clovek poznává krásu Ducha a své malé ego nechá netknuté beznými pocity..

supizmus
26. 10. 2005
Dát tip
nejsi ty mystik? :)

Celebrian
22. 02. 2005
Dát tip
je to nápad, ale přijde mi to, jako když někdo cákne barvu na plátno a už je z něj světoznámý malíř.

vesuvanka
18. 01. 2005
Dát tip
zajímavý nápad.... připomíná mi snášející se soumrak, kdy se hory na obzoru ztrácejí pomalu ve tmě.... TIP

Jarri
05. 01. 2005
Dát tip
nic...nic...nic x vše...vše...vše *TIP*

..to je ale riadne blbe slovo...nemas ine...

maia
04. 01. 2005
Dát tip
Assu, nechaj ho, co sa do neho hned navazas. :-)

maii...nenavazam...sak som ho dnes pochvalil...

maia
04. 01. 2005
Dát tip
Aleco a kde? Posli avi. :-)

Entrée
04. 01. 2005
Dát tip
vTIP

maia...naco???...sak sa pozri na moje posledne kritiky...a uvidis... ...skratka uz si nepamatam...

maia
04. 01. 2005
Dát tip
nie som typ, ktory stopuje inych, takze smola. Nechce sa mi.

Nicollette
04. 01. 2005
Dát tip
od jisté doby radši světlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru