Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"normální den"

01. 11. 2000
0
0
1584
Autor
alex

jak lehké je vejít.....

Točí se mi hlava - ale není to úžeh, je to pouhý pomatení mojí mysli, zas novej přírustek má moje kůže, a v plicích chybí kyslík. Kdy poprvé jsem vlastně zapích do sebe tu dýku, paměť si vybavuje stěží minulej tejden, teď tu ležím skroucenej v propoceným triku, a přemejšlím, kam zas se svvýma "kámošema" půjdem. Oči se mi rozzářily jak malýmu děcku, stříkačku s nahnědlým obsahem přikládám na žílu, jako bych dostal od proudu pecku, abych moh dýchat, tam soustřeďuju všecku sílu.
JiKo
09. 11. 2000
Dát tip
Subjektivně mi nesedí nespisovná slova. Obsah je velmi silný, ale degraduje ho forma.

Bambulka
01. 11. 2000
Dát tip
a jak těžké je dostat se zase ven... na sluneční světlo:-( tohle téma se zde objevuje stále častěji... jsem ráda, snad se lidi probudí...

fox
01. 11. 2000
Dát tip
točí se mě hlava chlastali sme přírustek v břiše chce jít ven

Laďa
01. 11. 2000
Dát tip
No možná kdyby se autor nesnažil to nacpat do formy nějakých slok a veršů, bylo by to příjemnější počtení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru