Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Došlo i na mně

05. 01. 2005
2
0
1131
Autor
krara

 

 

 

Jak tupci, které jsem nesnášela

Jak kluci, co bezradně jsem odháněla

 

Smířená, trochu rozmrzelá

z ďáblíka měním se na anděla


:o)

fwd: avi

gabio
16. 01. 2005
Dát tip
ne

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
andělů se urodilo ... avi Jehe: smysl to nedává ani mně ... ale dotazy tě autorko otravovat nebudu,abys nemusela hloupě reagovat ;-)

krara
11. 01. 2005
Dát tip
Noe1:Nepíšu proto,aby Ti to dávalo smysl :). Ti, co měli, to pochopili. Jestli stojíš o hloupou odpověď,tak se ptej, milý Noe1 - to jako, že jsi "jednička"?;-)

Jeheheman
11. 01. 2005
Dát tip
Klárko: příště mi ze své jistě vrozené slušnosti pošli avízo, když mi odpovídáš na kritiku.-) dík Noe

Noe1
11. 01. 2005
Dát tip
V tom případě bys to spíš měla posílat mailem tomu komu to patří, když ti nejde o čtenáře, nemyslíš? A pokud na někoho reaguješ, je slušné polat avi. Tebe se ptát na nic nebudu. díky jehe - slečna je nějaká naježená, nezdá se ti?

Jeheheman
11. 01. 2005
Dát tip
jj, jako bychom jí snědli pejska:o)

krara
06. 01. 2005
Dát tip
Vsechno je ve skutečnosti ještě horší :))!Nevím proč, Pájo, mám pocit, že i kdybych napsala sebevětší koninu, napsal bys mi, že se ti to líbí :o)! Jsi milý, díky.

Jeheheman
05. 01. 2005
Dát tip
nedává to smysl.. ti tupci a kluci se taky měnili na anděla? :)

Kakuloj
05. 01. 2005
Dát tip
no, znám to jenom z literatury, jak tě nejdřív nenávidí a pak omrouskají od hlavy po Achillův kotník

krara
05. 01. 2005
Dát tip
Jeheheman: není to dokonalé, ale já z toho mám dobrý pocit,tak mě neotravuj hloupými dotazy, myslím, že víš, jak jsem to myslela :)

pamadeus
05. 01. 2005
Dát tip
Moc hezké Klárko, všechno zlé je k něčemu dobré. Nic není tak zlé, jak vypadá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru