Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pick, take, wrap-up

06. 01. 2005
1
0
1390
Autor
Berenice

my entire life could be wrapped in the dirty sunday times magazine and thrown out of the window

 

like bad meat I`m smelly and pale with greasy hair like a worn-out bitch

 

everybody avoids any contact with me because what if it was contagious

 

I`m being pathetic, I know

 

now that I think of it ...

not that much

 

even worse

 

I`m officialy down

 

....

 

the window is open

let fresh air come in

wind blows into my face

cold drops

 

prickling and sparkling

cutting deep and leaving wounds

 

that will never heal

 

ever

 

.....

 

I hear voices

 

nice and tempting

 

..jump...

 

..jump...

 

..jump...

 

well...

 

what the hack...

 

...

 

I`m standing on the edge

 

waiting to make the last step

 

...

 

instead

 

I just sit down and enjoy the view

 

...

 

NOW  I`m officially down

 

 


Andulka
07. 01. 2005
Dát tip
to je jediny co se da delat....zastavit se a tesit se ze slunce a vlocek snehovych...a zacit myslet na neco hezkeho, co nas ceka....:-)

Andulka
06. 01. 2005
Dát tip
Ja tomu rikam depka...:-) Obcas ji mame vsichni...:-) Umeni je, jakmile na tebe dosedne, hned se ji zbavit....:-) Drzim palce..:-)

Liso
06. 01. 2005
Dát tip
and instead I just sit down and enjoy the view ... NOW I`m officially down :))) To sa podda!

Berenice
06. 01. 2005
Dát tip
nenenene... to ma vyzniet cynicky akoze teraz som dolu... (ten pohyb, ze som si sadla, tzn. zhora kde som stala som si sadla.. ;-)

Liso
06. 01. 2005
Dát tip
No ved prave! Mne sa to zdal velmi pekny obraz! (popisujem moje vnimanie - neviem co si napisala/myslela! -> ) Teda je Ti naprd, vsetko mas chut znicit a Ty si sadnes a obdivujes cosi... Cosi v Tebe ma chut zit a obdivovat... A Ty si uvedomujes, ze si "dole". Teda je To v istom zmysle naprd, ze ani dole nie si tak nejak dusou ozajstne... Poviem to takto obrazne -> Dop_dele co to bolo za X, ze jeho strata ma neodradila sadnut si a kochat sa niecim? Nie som ja nejaky vadny? Teda prave ten VTIPNY cynizmus voci sebe ma rozveselil. :) Viem, ze ten vtip sam osebe este neprinesie celkovy pokoj, je len naznakom cohosi buduceho (podobne ako ten obdiv) Nezda sa mi to vadne... Myslim, ze to sa podda... :)

Berenice
06. 01. 2005
Dát tip
aha, ok.. ja som reagovala na to, ze sa to podda... a KONECNE MA NIEKTO CHAPE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asi by som sa isla od radosti opit, keby som sa nemusela ucit.. a keby som pila:-) alkoholl ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru