Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lykantropia

06. 01. 2005
1
0
2100
Autor
Orfea

Asi před týdnem jsem se byla  projít…Bylo to v noci…Netušila jsem proč jdu ven a kam půjdu, ale to nutkání bylo nesnesitelné…Vyšla jsem ze vchodu a pohlédla na oblohu.

Černé nebe byla jen stěží vidět pod šedými oblaky, které však nezakrývali měsíc…

Byl v úplňku a tiše zářil jako nějaký ponurý reflektor noci…

Napadlo mě,že je to jako v nějakém hororu a bezděky jsem se zatřásla…

Chvíli jsem  ještě stála před domem , pozorovala bouřkovou noční oblohu a potom jsem se rozhodla , že se vydám do lesa k řece…

            Po chvíli chůze jsem již odbočovala ze silnice na lesní pěšinu…

Les byl za úplňku nádherný.Všechny listy se v měsíčním světle leskly a třpytily a chladný vítr ševelil doruda zbarvených korunách stromů…Bylo to až nádherně chladné a děsivé.

Připadala jsem si nicotná před velikostí a krásou stromů,před tiše šumící měsíčně stříbřitou řekou, ke které jsem ve svém němém úžasu došla….

            Pomalu jsem se brouzdala spadaným listím po kraji řeky a zamyšleně hleděla na vlnící se hladinu, když v tom jsem uslyšela zavytí... ,,Zní to jako vlčí vytí‘‘ řekla jsem si….

,,Hloupost‘‘ okřikla jsem se v zápětí, ale do duše se mi již vkrádal strach,jako zima pod kabát… ,,Tady přece vlci nejsou‘‘ ujišťovala jsem se…Avšak hlásek v mém podvědomí zlomyslně zaskřehotal ,,Nebo snad ano?‘‘…. ,, Je to rušná rekreační oblast…alespoň v létě‘‘

Přemýšlela jsem dál.,,I když…les je to dost velký‘‘… ,,ne, je to blbost‘‘  Řekla jsem si nakonec…

Když v tom jsem znovu zaslechla zavytí…Kousek o de mne ve křovisku…Stála jsem na cestičce jako přibytá a přemýšlela jestli mám utíkat, nebo zjistit co se skrývá za houštinou…Nakonec však zvítězila zvědavost a začala jsem se prodírat křovím…

            Najednou křoviska skončila a já jsem takřka spadla na mýtinku, která byla skryta za houštím… Chvíli se nic nedělo, ale najednou na mě z protilehlého konce paloučku vystartoval obrovský černý vlk s rudýma žhnoucíma očima…  Nebylo možné utéci, nebylo možné uhnout…  Cítila jsem, jak se jeho ostré tesáky zarývají do mého ramene a jak mi pramínky krve stékají po těle…potom jsem upadla do bezvědomí….

            Když jsem se probouzela , již vycházelo slunce… Vedle mě seděl na trávě nějaký černovlasý , pobledlý a vůbec mě velmi sympatický mladík… Podíval se na mě svýma divokýma očima s rudým leskem a řekl: ,,Neprozraď mě‘‘ … a potom vstal a odešel do lesa…

            Již nikdy jsem jej neviděla…Zůstala mi jen jizva na pravém rameni a vzpomínka na poslední úplňkovou noc, kdy jsem byla člověkem…

        

 

 

 


Francois
09. 03. 2005
Dát tip
No nic, teď mi došlo, že jsi mladinká. Ale tady jsem poznal, že přece jen umíš vidět i trošilinku pozitivně.

Orfea
07. 01. 2005
Dát tip
možná že se stalo...možná ne..možná toť jen výplod duše mé zkroušené...

Notreal
06. 01. 2005
Dát tip
no pokud je to pravda, tak prima zážitek ! * klub akorát jestli jsi doopravdy šla ze zvědavostí podívat s co je v tom keři, tak máš asi pro "typický" strach uděláno viď :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru