Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mosty

Výběr: sidonia
06. 01. 2005
12
0
4419

..no...muller by zo mna nemal radost...

 

 

Spálil som všetky mosty a pre istotu zahodil kľúč.

 

Už ti nepoviem neodchádzaj.

Len. Miláčik bolí ma hrdlo a začína pršať. Chcem byť chvíľu sám.

 

Pohladkám ti tvár. Možno ešte jedna pusa na líce a pôjdem sa opiť. S kamarátom.

 

Mu zavolám a odjebe nás asi 563 krásavíc kým sa jedna pedagogička s pivným pupkom a kučeravými chlpmi nechá pozvať na víno a tri borovičky.

 

Bude mi rozprávať aká je osamelá a naznačí, že by nebola tak úplne proti...

 

Máš pekné oči. Zašepkám a zobudím sa ráno vedľa nej. Ruka okolo pása. Kruhy pod očami. Sa usmejem. Ona tiež. Mi dá číslo na telefón. A odídem.

 

Možno zavolám. Si poviem.

 

A k číslu pripíšem nejaký nezmysel o pálení mostov. 


Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Tá pointa to zachránila. Ale možno by nebolo od veci ju neprezradiť na začiatku :o) Btw. Sú mosty na kľúč?

korazón
30. 04. 2005
Dát tip
*

korazon....vdaka...

sept...no vdaka... ...v zivotnej forme je skor o samote...melancholii... ...toto viac o konci vztahu... ...charakterom sa mi to viac ponasa na assurballita... ...k uvodu...no vlastne som uz povedal...

Ruslana
10. 03. 2005
Dát tip
yes/tip

void
11. 01. 2005
Dát tip
no, müllé

maiu obesit. mam nieco s zaludkom a tie kucerave chlpy mi nerobili dobre ale je to fajn, si to ty ;)

maia
10. 01. 2005
Dát tip
Aky mas problem?

minim...kto iny?... ...nesmies byt vyberavy... ...a maia...je len frustrovana...ak chapes...

maia
09. 01. 2005
Dát tip
No, dik. Aspon, ze som este tym dietatom. :-)

...v pohode...chcel som ta potesit...zda sa mi ze prezivas krizu stredneho veku...

maia
09. 01. 2005
Dát tip
No dik. Ozaj vies potesit. :-) Si ale riadne rychly... To vzdy? ;oP

....preco ta to zaujima???...

maia
09. 01. 2005
Dát tip
Mna to nezaujima, iba hadzem vety do luftu. :-) Ked ma uz tak nasieras... :-)

...ja???...vsak ty sa ma tu uz treti den vypytujes no ved vies...

maia
09. 01. 2005
Dát tip
Nic sa ta nevypytujem, iba som zistila, ze ta to privadza do pomykova, tak sa trochu zabavam. :-)

...to je podle...vravel som ze uz som napisal dalsiu poviedku...

maia
09. 01. 2005
Dát tip
Ano a kde je? Nie je to podle, je to zabava, ved aspon mas inspiraciu na dalsiu poviedku o tom ake su zenske strasne, ako ti nerozumeju a ako ti nedaju.... :-))

...si nejaka moc vychytrala...ved pockaj...

maia
09. 01. 2005
Dát tip
Dobre, ale nie dlho... :-)

...ach jaj...

maia
08. 01. 2005
Dát tip
...ale assu, neklam... :-) ...a este k tomu male deti... moze sa to...? ...uz len z profesionalneho hladiska by si nemal... ;oP

maii...teba by som v zivote neoklamal---

papouch
07. 01. 2005
Dát tip
vony mosty se pálej strašně blbě, vzlášť, dyž sou železný... :-) :>

Binna
07. 01. 2005
Dát tip
avizka dosly. uz aj na toto. mam to rada. take... nostalgicke. *

Print
07. 01. 2005
Dát tip
*!

Nicollette
07. 01. 2005
Dát tip
super retrospektiva * * * ( + Aššurballitův duch) *

Anis
07. 01. 2005
Dát tip
pálila bych, až bych plakala ... *T

nes...s tymi nickmi...som to tusil...ale clovek nikdy nevie...paranoia... ...ale vdaka ...a...s tymi babami...no neviem...mne tam rezu usi ine veci...som spominal...

papouch...u nas v cecianskej potoni nie... binna...pre mna ani nie...vdaka... niky...retrospektiva do predvcera... anis...ty moja mala pyromanka... ...vsetkym vdaka...

..jaj takto...no ja toho vela nakecam...

...vsetko je podvod...

bohus
06. 01. 2005
Dát tip
pri 523 krásavici to väčšinou vzdávam (a tej pedagogičky mi je ľúto) ... ale nie je to zlé... dielko... chceš tip?

...egal...prezijem aj bez neho... ...ja hlavne strasne trepem...

bohus
06. 01. 2005
Dát tip
tak prave preto ti ho dam ved aj ja hlavne strasne (rad) trepem (tipy)

...tak vdaka...

bohus
06. 01. 2005
Dát tip
ok

zaki
06. 01. 2005
Dát tip
jaj, take ti nezelam, ale paci sa mi to :)*

zaki...este aby...a vdaka...

Nallien
06. 01. 2005
Dát tip
Spálil som všetky mosty a pre istotu zahodil kľúč. Už ti nepoviem neodchádzaj. Len. Miláčik bolí ma hrdlo a začína pršať. Chcem byť chvíľu sám. ...je krasne....ja ani nevim co na to rict...mam mezi tvyma dilkama mam vybrane moje nejoblibenejsi a tato se k nim radi... tak jenom zamacknu slzu a pokyvam hlavou.... PS:takze napady prece jenom nedosly???(je to jenom dobre)

nallie...vdaka...napady...uvidime...vcera som sa po dlhsom case opil...zacinam si mysliet ze to s tym suvisi... nesk6r...mas pravdu...znie to trosku kostrbato...ale co uz...ono v hlave mi to znelo tak trochu...no inak... ...a viatj spat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru