Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možná...

07. 01. 2005
2
1
1740
Autor
Orfea

Je to tak trochu můj příběh....jedné lásky...jen zpola a přece plně naplněné... nedokončené...skončené...

Možná...Ale to se nikdo nedozví...býval ve mě cit...

Možná...možná že jen šumělo listoví a v šumu zazněl jeho čistý hlas...

Možná jen slunce vkreslilo do jeho očí ten temnoty jas...

Možná...vlasy jeho černý vykreslil mi před očima déšť...

Možná...Dostali jsme se jeden druhému příliš blízko...

tak blízko, že už to nešlo unést...

To břímě citu...lásky i nelásky....


1 názor

Maasek
16. 11. 2006
Dát tip
Pocitově je to hodně výrazný, jen bych možná ve druhým řádku vynechal jedno možná a temnotu bych zkusil nazvat jinak, nesedí mi tam...a možná bych to rozlomil do víc řádků, aby se to trošku prohloubilo ;)

Francois
09. 03. 2005
Dát tip
Jsi opravdu zvláštní, netuctová. Bylo by to na dlouhé povídání, moc Tě asi něco bolí, strach, odpor, vzdor vůči hnusu, no nic. tip

Jeheheman
07. 01. 2005
Dát tip
lesbická láska? :-)

Orfea
07. 01. 2005
Dát tip
ne... :o)

Jeheheman
07. 01. 2005
Dát tip
se ti do toho nechci nějak montovat, ale buď oprav "y" ve slově "dostaly" anebo tam napiš "jedna druhé" páč jinak je v tom zmatek.-)

Acheron
07. 01. 2005
Dát tip
Orfea je talentovaná a chce toho hodně říct, je plná emocí - ale trochu plave v pravopisu.

Orfea
07. 01. 2005
Dát tip
no jo...pravopis není má silná srtánka...tak díky za korekturu... :o)

Shellinka
07. 01. 2005
Dát tip
:)))))

eewee
07. 01. 2005
Dát tip
au au, jestli jsem to správně pochopila, je to dost bolavé, ale pěkné Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru