Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sexuální devianti!!!

07. 01. 2005
1
0
2241

Název díla je v pátém pádě... Neberte to tak moc vážně...

Právě jsem vás dostal!!

 

To že si čtete tento text, znamená, že jste čekali něco co by prosvětlilo vaše jinak sexualní abstinencí zalité životy...Ale nic nebude!!!!!!!!!

Jenom jsem si chtěl ověřit že dílo v jehož názvu se objeví cokoliv co má něco společné se sexem přiláká víc lidí. Dík za pomoc a zamyslete se nad sebou:)))

                                                                 váš Dante


sidonia
17. 05. 2005
Dát tip
no já si to četla proto, že jsem čekala něco, co by prosvětlilo můj jinak sexualní abstinencí zalitý život ale nic nebylo!!!

Friday
26. 01. 2005
Dát tip
kategorie: jen tak pro radost. :)) vtipný mě se to líbí. myšlenkou.. vtipálku


roadkill
11. 01. 2005
Dát tip
hmmm, jak originální..

jar...beres sa vazne ako nocny stolik... ...a bull... ...preco bez aviza???...

Notreal
08. 01. 2005
Dát tip
takový test už zde byl

Garth
08. 01. 2005
Dát tip
Zamyslel jsem se, jsem sexuální deviant.

Nicollette
07. 01. 2005
Dát tip
já si to četla proto, páč znam punk band sex deviants tak jestli náhodou... ale koukam že ne :-)

Ne to ne já znám Sex pistols heč:))) asi nebudeš jediná kdo jsi to přečte z jiného důvodu ale zajímá mě jak si to kdo ospravedlní:)))

nadik_k
07. 01. 2005
Dát tip
No mě si fakt dostal....chtěla jsem něco o sexu...a ono nic :-)))))

...keby to bolo take horuco...idem na ine stranky...logika...

och máš pravdu. stydím se...

zduvodneni me navstevy: znam pisen s podobnym nazvem-velice kvalitni:). S tipem to mozna bude este vic lakave:)*

o díky princezno! kéž by takhle inovativní nápady měli všichni:)

Jarměj
07. 01. 2005
Dát tip
nikomu, opakuji, nikomu nehodlám zdůvodňovat svoje návštěvy kdekoliv. I kdyby tam bylo napsáno: "Zde se dnes točí dětské porno". Takový srandičky si dělej z někoho jinýho. Jenom plýtváš časem lidí, kteří si chtějí přečíst něco kvalitního. U tebe toho asi moc kvalitního nenajdu. Poroučim se.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru