Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbytečné obavy

07. 01. 2005
1
0
724
Autor
Dikmore

 

Jaký potkal

osud Lolka?

 

A co dělá Bolek?

 

Všechno zvládaj levou zadní,

šukaj spousty holek.


Nicollette
08. 01. 2005
Dát tip
Jehehe: :_))) to bylo taktéž kouzelné, vždycky mě přiváděly do varu zajícovo růžové tvářičky :-))) ale já na to koukala doma v televizi (byť ještě na tý starý s přepínacíma čudlíkama) .... a nebo znáš o těch dvou medvědech "Pojďte, Pane, budeme si hrát"? - to je moje srdcovka :)

Jeheheman
08. 01. 2005
Dát tip
Nicoll: jasnápáka šéfe, medvědy mám na hadru tak si je semtam pustím:o)) ale nejde nikde splašit ke stažení A je to:( (a teďko jsou i fungl nový díly)

Nicollette
08. 01. 2005
Dát tip
jo tak A je to já nemusim,páč mě to v dětství uplně dráždilo do nepříčetnosti.... sem pořád nadávala u televize jak můžou bejt tak blbý.... fakt, tenhle večerníček mi nedělal dobře .:)

Jeheheman
08. 01. 2005
Dát tip
mně joo, páč jsem se v něm manuálně poznával;o))

Nicollette
08. 01. 2005
Dát tip
:-)))) ty budeš asi užitečný manžel... skorodokonalý :)

Jeheheman
07. 01. 2005
Dát tip
hehe ti už mají pade na krku:))

Nicollette
07. 01. 2005
Dát tip
Jehehe: si na nich vyrůstal viď :-)))

Jeheheman
07. 01. 2005
Dát tip
hehe, zrovinka jsem ti posíla avi já:o)), jj tak trochu částečně, chodil jsem do kina na pohádkové pásmo za 5 kčs, ale ještě rači jsem měl Nu pagadi (Jen počkej zajíci), hlavně jak vlk balíkoval slepice, to jsem chcal smíchy:o))

Vanduliky
07. 01. 2005
Dát tip
: )))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru