Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rohlík

01. 11. 2000
0
0
1503
Autor
alex

To sousto, co v krku mě pálí, co sucho v puse mi udělá, tajemné zítřky schované v dáli, opiju v dnešek rohlíkem z popela. včerejšek odhodím na černou skládku, setřesu ze sebe dnešní prach, pozdravím pekaře, co stoupá si pod oprátku, nakousnu zítřek-rohlík, ten mám rád.
JiKo
09. 11. 2000
Dát tip
Začátek "To sousto" předpokládá, že bude následovat nějaká akce s ním, ale nic takového v básni není, čímž se řádky 1+2 stávají nedokončenýmy a první sloka nelogická. Jediné, ale přiznám, že chabé vysvětlení co jsem si z básně vzal je: Problému, který dnes mám (sousto), se snažím uniknout přivoláním zítřka (opiju v dnešek) v domění, že tak se vyrovnám s minulostí(popel). 5+6ř. Optimisticky hodím problémy za hlavu, přestanu na ně myslet 7ř. přečkám večer (?) 8ř. přichází noc a já směle očekávám zítřek (?) Nejsem si jist. Jak tomu je?

Katerina
01. 11. 2000
Dát tip
Optimisticky!! Hlavne prvni dva radky druhe sloky, ty se mi libi nejvic!!

Trochu pesimismu by neuškodilo :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru