Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dajte to deckám, oni to žerú

08. 01. 2005
0
0
1165

Janka mala smolu. Bola však spokojná. Čakala v cele predbežného zadržania. Vražda dôležitého človeka. To sa už dozvedela. No ako som už povedal bola spokojná. Peter bol korunný svedok. Nie až tak veľmi čistý, ale veľa toho videl a čo bolo dôležité, veľa toho chcel povedať. Mohol si to dovoliť. Keď som povedal, že nebol čistý, nemal som na mysli jeho zovnajšok. Na ten si on potrpel. Šlo skôr o to vďaka čomu si to, aspoň podľa jeho predstáv, mohol dovoliť. Staral sa totiž o stádo. Neboli to žiadne husi. To čo pásol Peter boli ľudia. Spočiatku ho to bavilo. Teraz už nie. To sa stáva. Občas v hlave preskočí iskra ktorá vám povie: chcem viac. Občas predtým musíte niekoho zbiť. A to sa stalo. Petrovi. Teraz je už mŕtvy. A Janka mala smolu. Ležala na dlážke a cítila na sebe zvláštny srad. Potiahla sopeľ a ticho ako mladé šteňa zakňučala. "Chcem viac", ozval sa zamyslený hlas kdesi vo dverách. Potom sa jemne usmial, čím si dal za pravdu a zavrel celu. On potrebuje viac.

 

pokračovanie na budúce.


Nicollette
08. 01. 2005
Dát tip
jakoby vytržené z kontextu

...chcem viac!!!...

Ak sa to bude páčiť tak to napíšem (má to byť dlhá vec a nerad by som sa strápňoval)

...tu???...prosim ta...aspon zapadnes... ...tak dve stranky sa tu vojdu...a bude to v pohode...toto si extremne zosekol...

hej

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru