Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevím

09. 01. 2005
5
0
1285
Autor
Paclík

Moje sestra včera dostala ke svým 10 narozeninám kytku od kluka. Mě je přesně za 79 dní 17 a ještě sem nikdy od kluka kytku nedostala, ani kopretinu, ani namalovanou na kousku papíru vytrženém z učebnice matematiky.

Není to trochu nefér ??? No dobře, asi není…

Možná by se člověk měl spokojit s tím, co je, a ne se pořád vydávat k vyšším a vyšším vrcholkům. Jenž to my, věční hledači neexistujících ideálů, nějak nezvládáme…

A můj černej anděl je zas “kdo*ví*kde”, ostatně jako vždycky, když ho potřebuju …

Poslední týden mě při životě drží jen gumoví medvídci a to proto, že mají míň kalorií a můžu jich sníst víc než čokolády. Navíc mě baví je žvejkat. To zní trochu úchylně. No já nevim…

Vlastně to ho nevim víc. Například jaký má tohle všechno smysl…asi si tím znovu ověřuju že princové sou ještě nespolehlivější než hvězdy … ale stejně toho pořad spoustu nevim. Třeba… co mám dělat…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru