Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak motýli kakají?

10. 01. 2005
4
0
7463
Autor
Kakuloj

pro Zboru, protože se těším na jeho sbírku análně-fekální poezie

Jak motýli kakají?

 

Kdo to ví? Kdo to ví?

 

 

Na panenky Makový!


Silvita
25. 01. 2005
Dát tip
Panenky, chudačky:)

Lyskoř
25. 01. 2005
Dát tip
řek bych, že mají implantovaná řitní otvor v jednom tykadle, a vždycky když sedí na roztklině tak do ní serou...

ne jsem rozhodná, ale .... vypravím, ale pak neříkejte, že sem vás nevarovala!!! :-)

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Se bojim už :o)

Tak zase nejsi tak hloupej, dobře a ještě líp děláš!!! A teď to myslím fakt vážně!!!

Zbora
20. 01. 2005
Dát tip
Čerte!

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Tak to jsem ještě od králíka neslyšel...to je asi tím, že bydlím v Praze viď?

no, jo, Pražáci..... že já na vás mám takové štěstí... :-)) viď..... vostudo... :-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Asi Tě k nám něco přitahuje...závist?

jasně, závidím Vám shon, smog, hluk.... jojo... prokoukl jsi mě... :-))

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Já věděl, že po tom toužíš :o)

jasně, toužím po tom, proto se tam vypravím......tedy možná.....:-)

Zbora
19. 01. 2005
Dát tip
Och jak jsi nerozhodná :o)

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
No tak ty jsem teda měl...čarodějná babo jedna odporná...sem si moh myslet, že je to od Tebe :o)

jej, já vím... :-)) kiš, kiš... :-))

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
To ti oplatim...babička je z Karpat...sloužila u Drákuly...

Super, zazpomínáme na staré dobré časy a na krev, co už není to co bývala... jo, staré dobré 19 stol... :-))

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Tak vzpomínej rychle...za chvíli už si nezavzpomínáš...babička na Tebe vyslala mlhu zapomnění...

Odpovídám kroupama zcestí... :-))

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Kroupy zcestí prý zažene plechová střecha...již jsem se uchýlil.

Ty napřed vo voze a pak o koze... mizím... :-))

Zbora
18. 01. 2005
Dát tip
Koza - Mééé Kráva - Bůůů Slepice - Kokodák Králík (mužský rod) - no jak dělá králík kytko? Nevíš viď? Králík mlčí, protože to neni žádnej blbec, aby na sebe upozorňoval :o)

hech, zase vedle... králík dělá.... PLAYBOY.... :-))) a máš to králíku... :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Ne, jen natřená emailem. Proč?

no, bych se z Tebe neotrávila... proč asik.... chlape... .-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Dyt Ty už otrávená jsi, tak co blbeš?

Já su otrávená? Ježíš, zase mi něco uniklo? Já že se o to teď snažíš!! A vono ne.... heleď, Ty mě tady lžeš!!! BAAAAAAF..... TAK A MÁŠ PSOTNÍK... CHACHA... :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Je, to sem se lek...až jsem zapomněl kde se ta otrava v Tobě vzala. Jedovatá kytka = otrávená kytka ne? A ještě jsem se porád nedozvěděl jak bylo v Praze...jestli bylo?

Hehe, dyť říkám, že to máš pomotané.... žádná otrávená, ale hezky jedovatá.... :-)) ech jaká Praha zasek? Zboro, Zboro, už nechlastej!! :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
A...vidiš...teď jsi mi připomněla, že mám v lednici pívo...jdu pro něj...dík!!!

Ach jo..... byste měli jít šici na nějaké léčení.... :-)) byste se z té závislosti dostali... :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
Už jsem ho dopil, je mi fajn...teď si dám sušenku

budeš blinkat... :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
ne,ne, budu spinkat...uáááá

se udusíš... :-)) ty když spíš, tak u toho děláš uáááá... :-))) si divnej.... :-))

Zbora
17. 01. 2005
Dát tip
To bylo jakože zívám víš...mohlo mi dojít, že jsem přecenil Tvé schopnosti logického úsudku. Tak dobrou :o)

hech, loického úsudku.... bych Ti ještě věřila, že si hraješ na lva... :-)) brou a strašidelné sny.. :-))

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Každé malé dítě ví, že Bůh je mnohopohlavní červenozelená krabice s dvěma různě velkými otvory na temeni hlavy...jenom Ty děláš feministku. Chodím bos, protože tak velké boty ještě moderní technologie nedovoluje sestrojit. Stojí spíše při jiných činostech, než je řeč. Tak akorát je proměnná...jak je podle tebe tak akorát dlouhá nit? Škrabkat od slova škrabka...to bys byla pěkně ošrábaná. Zato Vy tam v tom Valašsku jste všici ouplně normální...po tý slívovici :O)))))

hech, no nevím estli na Valašku, ale na Hané je to asik jiné... :-)) ošrábaná být neci, ani nevím, co to je... :-)) tak akorát, no... :-))) a při jakých činnostech... :-)) hech, slone... :-)) houby feministka.... :-))

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
Zboro a Květinko, Vy dva jste jako rakovina, člověk si Vás nechá pod jedním dílem jenže Vy pučíte dál, budu přemýšlet co s Vámi udělám... ;)

Kaku.... co bys nám chtěl provést? :-)) fuj, rakovina.... to ne, spíše jsme jako fazole... :-))

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Kaku: budiž Ti uklidněním, že pučíme i jinde :o) Kytka: Valaši, Hanáci...všechno jsou to ožralci :o))) Škrabkou zbavená jemných chloupků i s extrémně velkými kousky pokožky :o)))) no tak to jo, to je jiná :o))) Při vaření nedělního oběda :o))) hech, fazolko tenhle směr ještě neznám...jaké jsou jeho priority?

jo, Zbora je v rozpuku... už začíná pukat... :-))) ale houby, já náhodou nejsu, enem někdy, ale je fakt, že včera jsme pálili slivovici.... švestkovou... a je fakt dobrá... :-)) sadistooo...... nechcu být takhle oškrabána!!!! bobečku nakousnutý... :-)) priorita... kdo usne nejdřív vyhraje.. :-))

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
Chachachá (ozývá se dunivý zlověstný smích) a teď Vám došla řeč!

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
.............................. (slyšíte to krásné ticho?) .............................. :)))))

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
Vyhlašuju amnesti!!! (opravdu pučíte, kde se dá :)))

Kaku, se Ti hluboce omlouvám.... a už budu mlčet....!!

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
No já tady sám teda brebentit taky nebudu :o))

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
hele, Kytí, ty to bereš asi fakt vážně, viď? už žádné úsměvy... :( já jsem včera četl kus diskuze k neoblíbeným autorům a protože já tam nikoho nemám a tenhle fígl nepoužívám, tak když ses zeptala, co bych vám provedl, tak mě napadlo tohle, no... jste samozřejmě se Zborou nadále vítanými hosty ;)

Kaku.... keckooo... :-)) Zboro ... jsi mravenec? :-))

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
tak sláva :)) květinka neuvadla :)) ty jo! faux pas je zažehnaný!! ale byla to dřina

jojo, heleď, ale kdyby to fakt vadilo, tak stačí říct.....jednou a na dvakrát budu mlčet!!

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Ne...jsem plechová boudička.

plechová houbička? :-)) jedovatá? :-)

přesně tak.... jak jsi to uhodl? :-)) Vlastně to víš, že? :-)) tralalalajůůů su normální... :-))

Kakuloj
13. 01. 2005
Dát tip
květinko, zdá se, že tě Zbora sleduje ;) mám to říct Artovi, Zboro?

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Klip: řekni mu to!!! Je načase zatrhnout mi :o) anebo ne!!! Neřikej mu to...ještě nechci být zatržen. Kytí: ano...stačí si přečíst jakoukoli z Tvých kritik a člověk hned pozná, že jsi synonymum pro normálnost.

Kaku: Myslíš, že mě Zbora sleduje až moc? :-))) Zboro: že ano.... hech.... syn rozhodně nejsem, spíše dcera... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Kak: jestli ono to třeba není naopak? :o) Kytka: a jak se to pozná?

Kakuloj
13. 01. 2005
Dát tip
Květinko, mám to říct Artovi? (přeji si, aby to tak nebylo, jinak bude zase spousta kostí mimo sloní pohřebiště)

No, pozná.... se zeptej..... si myslíš, že su chlap....?? nene sem holčička.... a pozná se to tak, že nemám pindíka.... :-)) Kaku: nene..... a co bys mu chtěl říct? :))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Kytko, Ty nemáš pindíka???? A co teda máš?

Kakuloj
13. 01. 2005
Dát tip
plnou misku nektaru :)

Kakuuuu.....!!! :-))) Zboro nemám pindíka.... mám.... ježíš.... sem si pěkně naběhla.... :-)) dvě ruce... :-)) eště chvilku a budu se stydět!!

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Á...Kaku se nám probudil do šprýmovní nálady :o) Kytí: já mám také dvě ruce...v tom rozdíl nespatřuji...není to třeba něco s nohama?

jo, to bude vono, já mám dvě a kluci maj tři... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Takže pindíček je zakrněná noha? No někdo jí má zakrnělou dost. By mě zajímalo, jak se to dělalo před tím než zakrněla? :o)

jojo, zakrnělá noha, která někdy dělá svému majiteli i neplechu... :-)) A Ty ju máš jak zakrnělou? :-)) Ježíš tomu sem neodolala... :-)) asi prstem.. :-))

Kakuloj
13. 01. 2005
Dát tip
Kytí :))))

ano Kaku?... :-)))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Ježíšovi nelze odolat...proč myslíš, že má tolik stoupenců? Některé otázky ponechám bez odpovědí, neb urážejí mou mužskou ješitnost...navíc nemusíš vědět všechno...já se Tě taky neptám kolikátky máš......kolikátky máš? Já ho mám.....jak....nohu. Jo aha, z těch dob tedy asi pochází hláška "ještě budeš prstíčkem hrabat" viď?

no, protože Bůh je ženská....:-)) ?? hech, jako nohu a kolikátku nohu máš? :-)) ješitní ste šici, takže rači mlčíš, páč to nestojí za řeč....co? :-)) No, kolikátky..... tak akorát.... :-)) jojo, takhle budeš prstíčkem škrabkat... :-)) viď?? ach jo, pražáci jedni divný... :-))

:-)))) ježišmarjááá.....bláznivci, blázniví... :-))

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Zato Ty jsi oupně normální... :o)

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Swan, neblázni.... :o) Proč se do mě 71_72 pořád naváží? bojím se ho :o(

71_Art_72
11. 01. 2005
Dát tip
Zboro neboj, už nebudu, to byl asi jenom nějaký zlý prosak přes PRV. Asi má písmák špatnej parawall.

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Jo ták, tak to jsem rád, žes mi to vysvětil a vylejzám zpod gauče.

71_Art_72
11. 01. 2005
Dát tip
Všichni musíme dát pozor na paraprosaky z jiných paralel. Nanoslík nás ochraňuj.

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Vzdávám úctu Nanoslíkovi!!!

71_Art_72
11. 01. 2005
Dát tip
Úctyhodné, Zboro ! Nanoslík s Tebou.

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
I s Tebou Synu.

Kakuloj
10. 01. 2005
Dát tip
avi

klipeto
10. 01. 2005
Dát tip
looool, to je úžvrď *

71_Art_72
10. 01. 2005
Dát tip
To by se líbilo dětskému artovi, je tam motýl, panenka a to kakání by neřešil, protože je jednodušší. za zdařilé go-šiči-go v tomto haiku tip.

Motyl85
10. 01. 2005
Dát tip
Motýli kajají vsichni to poznají. ta ja znam bo ja som motyl :))))))) t*

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Odpověď je jednoduchá. Motýli kakají zásadně za letu, tudíž i na panenky. Na mou sbírku análně-fekální poezie si budete muset chvíli počkat, neb se mi rozbila inspirace (jezdím s hovnocucem), ale věřím, že svůj epos jednoho dne zdárně dokončím a posléze Vás s ním patřičně oslním. Zatím nechci prozrazovat podrobnosti. Konkurence je velká, bojím se vykrádání :o)

Kakuloj
10. 01. 2005
Dát tip
motýli nekakají za letu :( a vždy se zeptají jestli mohou přisednout

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Aha, to jsem nevěděl, takže je všechno jinak?

71_Art_72
10. 01. 2005
Dát tip
Tak, Zboro, všechno je jinak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru