Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když je nuda !?

02. 11. 2000
1
0
2007
Autor
Petulka

Já postavím se na hlavu, já chodit budu pozadu, já ráno půjdu spát, všech na všechno se budu ptát. Já večer se budu probouzet, já po jezeru budu se procházet, já myslet budu patama, povídat si budu s vrbama. Já ležet budu na břichu, když budu mluvit mět tak ztichnu. Já umývat se budu bez vody, já v lyžácích budu běhat závody. Já opalovat se budu ve stínu, já z bonbónu budu dělat bublinu, já dýchat budu pod vodou, každý den bude mou pohodou. Já po tmě budu se světlem, budu žít každým úletem, můj oddych bude ve spěchu, já ve všem najdu útěchu.
PS
08. 11. 2000
Dát tip
Chtěl jsem něco říct, ale Proto mě už předběhl...

Vojtek
08. 11. 2000
Dát tip
mě předběhl Merle

Merle
06. 11. 2000
Dát tip
Astala :-))))))))))) tak takhle já nežiju... proč všechno obracet, když stačí se jen na běžnost podívat pořádně a už je vidět tisíce jiností? a mezi jinostma není místo pro nudu...

Astalavista
05. 11. 2000
Dát tip
Není to špatný, ale připadá mi, že už to tady jednou bylo. Vymyslel jsem spoustu nápadů, aaaúúú...

Koom
02. 11. 2000
Dát tip
Hmm, myslim ze presne tak ziju:-)))))))))

alex
02. 11. 2000
Dát tip
nad věcí jen ten, co je sám sebou

proto
02. 11. 2000
Dát tip
máš dobré nápady, akorát básnířka jsi poslabší

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru