Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to možné?

11. 01. 2005
2
0
1589
Autor
Jiri88

je to hodně starý tak se mi nesmějte =)

Je to vůbec možné???

 

Jeho srdce se dostává do varu a jeho mozek se přepne na jeho nejoblíbenější vlnu. Na  vlnu školního napětí, kdy vstřebává s převelkým nadšením nové vědomosti. Každé ráno se probouzí a s úsměvem na tváři vyráží skrze koupelnu do nového dne. Již deset minut před zvoněním má připraveny pomůcky a sedí na místě. O hodinách se věnuje pouze látce a pomáhá učiteli tím, že odpovídá na jeho otázky. Jeho zápisky obsahují více než stručný obsah učiva, který je zapsán na tabuli. Nerozptyluje se zbytečným povídáním se sousedem. Domácí úkoly odevzdává vždy v termínu a nereptá při jejich zadávání. Na každou hodinu se připravuje s maximální pečlivostí. Vesele přijímá každý test či zkoušení. Nemá předmět, který by jej nebavil. Jeho známky odpovídají průměru 1,00 nebo pokud se mu nedaří a má špatné období 1,20. Účast ve všemožných olympiádách přijímá se samozřejmostí jemu vlastní. Pomáhá učitelům i mimo hodinu, vybírá peníze na školní akce apod. V mezilidských vztazích je ideálním a absolutně bezkonfliktním společníkem a přítelem. Nemá nepřátele (snad kromě těch hloupých, co mu závidí jeho úspěchy) a každý jej má rád.

Ano, máte pravdu, je to on. Ten sen každého učitele. Ideální student a spolužák. Znáte někoho takového? Pokud znáte, řekněte mi to, Guinessova kniha určitě čeká…

 

                                                                                                                     


supizmus
17. 01. 2005
Dát tip
ideální student neexistuje v reálu, jen v myšlenkách

Jiri88
17. 01. 2005
Dát tip
jj je to sen...podle me blbej a stupidni...

vesuvanka
17. 01. 2005
Dát tip
Dobře napsané - vtáhlo mě do atmosféry studentských let.... Asi to může být jen sen, splnitelný pouze v některých bodech, jinak by takový ideální student a spolužák se dostal do Guinessovy knihy rekordů.... TIP

Jiri88
17. 01. 2005
Dát tip
dik vesuvanko od tebe si toho cenim-so faqt dobra! =)

Jiri88
13. 01. 2005
Dát tip
jj sem a ty?jak te to napadlo =))) ale nejsem typickej gymplak hh... =) faqt ne...

solomon
13. 01. 2005
Dát tip
gymlp už mám za sebou. napadlo mě to proto, že sem tam pár takovejch studentíků potkal a tihle mi to připomnělo.

solomon
11. 01. 2005
Dát tip
nejsi náhodou z gymplu?

:)

Shellinka
11. 01. 2005
Dát tip
Prolog mi vadí, shazuješ to dopředu - stejně jako "upřesněním kategorie" jakkoliv to může být pravda. ;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru