Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Karlíkova ranní příhoda, aneb jak se hromadil bioplyn.

11. 01. 2005
4
2
3149

Tohle je tzv. Naprostá blbůstka! :-)

Karlíkova ranní příhoda, aneb jak se hromadil bioplyn.

 

Další dobrodružství ranní,

Bylo zaražené sraní,

Až po masáži střev

Slyšel flatulenční zpěv


2 názory

Sanelma
24. 06. 2007
Dát tip
neni pochyb:)

jikra
27. 05. 2007
Dát tip
Karlík žije! Ať žije Karlík!

Sanelma
27. 01. 2005
Dát tip
:) lazec. seš univerzální romanticko fekální umělec

Kouďák
25. 01. 2005
Dát tip
:))))))) majina: Autor je inspirován skutečným příběhěm jednoho člověka.

První kdo to poznal! Náš Honzíček.-)

Dobré to je !!! TIP s úctou Hnusec.

Jak jsi mě sakra našel?:-)

Já nevěděl že seš tajnej ;.)))))) Koukni se na všechny kritiky a pochopíš. Nick i název zaujal, checht.

já nejsem tajný... Ale víš kdo je to Lyskoř? :-)

Lyskoř je člen Rychlích Pípů a super vodvaz borec ze Slezka, co píše skvěle ujeté říkanky a je někdy dobře sprostej. A teď ty!!! Co vo něm víš. Alles Pravdu, Kristýne ;-)

Fakt pravdu? Vím o něm úplně všechno, každý detajl, znám ho kompletně, brilatně ovládám všechny jeho filosofie, znám všechny jeho díla, a jsem víc než jeho nejlepší přítel...:-)

Heh, tak to si tě budu muset taky dát do oblíbenejch ;-)))))))))))))))

nedávej, byl bych tam po druhé...:-)))))))

avi

Já to pochopil. ;-))))) Pššššt.

tššššP.

Sally
13. 01. 2005
Dát tip
Kristýn: No, v to jsem doufala, že ta masáž nebyla přímo!!!:) Ale - to víš... Asociace.

Shellinka
12. 01. 2005
Dát tip
Nesedí rytmus, ani téma... já jsem se bohužel nezasmála - snad příště! :)

Sally
12. 01. 2005
Dát tip
Taky se nesměju...Zvlášť, když si představím tu masáž střev.

Sally: jé díky za tu kritiku, já jsem ze u toho dost zasmál... Ta masáž střev nebyla přímá (neotevíralo se břicho)... :-) Jo chápu, taky to považuju za blbost, ale včera mi to přišlo úsměvné, no vlastně i dneska, asi je to otázka vkusu... Schelinka: No mrzí mě, že jsem tě nepobavil, příště se snad polepším... Na rytmus seru vždycky nemám ho v báísních rát (narozdíl od hudby), jako samozřejmě když je báseň rytmická tak mi to vůbec nevadí, ale já sám ho často nedodržuji, je pro mne řekněme svazující, a s tím tématem to nechápu, jak nemůže sedět téma? Kam jinam než do blbostí bys to dala? Dík :-)

majina
12. 01. 2005
Dát tip
nojo, ty seš přes ty hovna:) viz:o fekální hmotě

Shellinka
12. 01. 2005
Dát tip
:o) Že mi to téma obecně nesedí, ne to zařazení. ;)

Shelinka: Aha, to ale už bohužel není moje chybka:-)... Tak řekni co ti sedí... Třeba i něco napíšu :-) Majinka:no neřekl bych, že jsem přes hovna, ale málokdy vidím básně na podobné téma a tak občas sesmolím nějakou podobnou blbost :-)

Jony
11. 01. 2005
Dát tip
:o))

:-)))

kaktusak
11. 01. 2005
Dát tip
eh trosku laciny, ne?

Šídal družstvídobro níran Lybo ženézara nísra Ža op žimasá evstř Šelsly čníflatulen pěvz

Trošku? Určitě hodně laciné...

71_Art_72
11. 01. 2005
Dát tip
ta druhá verze je taky pěkná, kdybys to dal k dílu, mohly to být dobrý paralelní verše tak tip

Dík for dobrá idea...

hadek
11. 01. 2005
Dát tip
dobra blbustka :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru