Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zivot Bojovnika

11. 01. 2005
0
0
1574
Autor
Motyl85

taky shit nikdy nebudem pisat fantasy tak dobre ako sapkowsky tolkien a podobne prsto ostanem pri basnickach a blbustkach.

 

Vyhrali sme dalsi najazd nad trologitmi, ktori su stalou hrozbou mesta Turbid, kde zijem. Utoky kazdym mesiacom silneju. Panovnik a najvyssi velitel Lord Kirkhem zvolal najlepsich znas, aby nas poveril na misiu, ktora mala znicit tabor trologitov a zistit kto ich poslal. Na druhy den zbehovia priniesli najnovsie spravy o ich tabore.Pred odchodom z mesta som poziadal mojho verneho druha, maga Rionisa, aby nas sprevadzal a ochranoval svojimi kuzlami. Suhlasil a tak sme boli piati. Ja, Rionis, Arnulf, Feminael a Melios.

Vyrazili sme za vcas rana, este bola tma. Vecer sme dorazili k mestu Terra, ak sa tak este dalo nazvat mestom. Privitali nas len krysy, ktore zrali hnijuce maso. Toho tu bolo nadostac. Rionis sa spraval dost divne, tusil som ze nieco nieje v poriadku. Jeho citenie nebolo neopodstatnene. Pri skumani trosiek mesta sme zaculi divne zvuky vychadzajuce z poza domu pred nami. Potichu sme sa pripravovali na boj, ked sa trpaslik Arnulf priplizil blizsie, zazrel skupinku asi osmych kostlivcov. Uz stara pravda hovori, ze kde su kostlivci su aj nekromani. Radsej sme sa utaborili asi hodinu chodze od mesta. Rano sme sa vratili do mesta , ale uz bolo puste, bez mrtvol a po kostlivcoch ani stopa. Jedine co sme nasli bol velky pentagram na namesti. To bola ista znamka nekromanov. Rionis nam povedal ze to je nejaky druh portalu o ktorom mu rozpraval jeho ucitel Rartan. Ide o portal , ktory umoznuje prechod medzi svetom zivych a mrtvich.


j_i_r_i_k
12. 01. 2005
Dát tip
Hlubší kritika? No, zkus nepsat jako při slohovce na téma Jak jsem byl s maminkou nakupovat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru