Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

P´rwank

11. 01. 2005
1
0
1672
Autor
Ružbach

moja prvá poviedka na písmákovi

Včera do mesta zavítal kambodžský kúzelník P´rwank. Tak sme sa vybrali ja, Prosej Laci, hovoriaca katastrofa, Šéf Johan, náš šéf a Alibaba, to je šéfova baba, s ktorou to občas robí, do starého kina Peking, kde to všetko malo začať. Vstupné bolo 30 korún pre každého. Ja som platil šesťdesiat, lebo som ako obvykle požičal Prosejovi, ktorému prednedávnom zhorela peňaženka so všetkými úsporami. Kúzelník P´rwank bol vskutku divný tvor. Nemal ani oči ani uši ani nos ani ústa. Miesto tváre mal len také prázdne miesto. A bol to pes. Stál tam na pódiu pred nami a vrtel chvostom. Po hodine sa uklonil a odišiel. Tak sme šli aj my. Pekne nás obrali o prachy. Radím vás, nikdy nechoďte na vystúpenie kambodžských kúzelníkov.
To bolo dobre, to s tym prazdnym miestom miesto chsichtu. Aj ja chcem take:)

iwan
12. 01. 2005
Dát tip
trosilinku mi to pripomina Bondyho povidky, sice ne tak silne, ale preci t*

Motyl85
11. 01. 2005
Dát tip
RADIIM VAS? :D ja sa stebou dohodnem poviem ti pribeh a ty ho napises ako poviedku, dobre?

Ružbach
11. 01. 2005
Dát tip
dobre

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru