Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebezpečenstvo detského bazéna

12. 01. 2005
2
0
1656
Autor
Ružbach

Malé tučné dievčatko v nafukovacom kolese a s plávacou čiapkou natiahnutou na hlave stálo uprostred bazénu. Voda jej siahala po kolená. Bola v tom bazéne úplne sama. Všetky deti utiekli z vody von. Len ona ostala. Stála bez pohnutia a s hrôzou v očiach pozorovala chrbtovú plutvu trčiacu z vody, pomaly sa blížiacu stredom bazéna k nej. Dievčatko drkotalo zubami a počuralo sa do vody. Ostrá plutva rozrezávajúca vodu na dve polovice bola čím ďalej bližšie. Nadšené deti sa z brehu bazéna pozerali, čo sa bude diať. Tesne pod hladinou bolo vidno obrovský čierny tieň. Mohol mať dobré 2 metre. Keď bol na pár krokov od dievčaťa, ktorému sople stekali po brade a slzy po lícach, plutva sa stiahla pod hladinu a obrovská čierna škvrna sa pripravila na útok. Deti na brehu ani nedýchali. Chvíľka napätia. A zrazu sa z vody s revom a šialeným pohľadom vyrútil obrovský černoch s plastovou plutvou priviazanou na chrbte. Bol úplne nahý a na ľavej ruke mal vodotesné hodinky. Pravou rukou zdrapil dievčatko za koleso, ktoré ihneď prasklo a vehementne sa pozrel na hodinky.

"Čas na obed," zagúľal očami a zahryzol sa svojej obeti fo krku. S úlovkom v zuboch sa potom ponoril naspäť pod hladinu a za potlesku a piskotu detského obecenstva z brehu zmizol v hlbinách bazénika. Chvíľu bolo ticho, kým sa voda premiešaná dievčatkynou krvou a močom vyčistila a hladina sa ukľudnila, no potom sa bazén opäť naplnil šantiacimi malými dietkami. Slniečko spokojne svietilo a v rozhlase práve ohlásili, že nanuky sú po 9 korún.


squelý!

VelkaVrana
13. 01. 2005
Dát tip
masť

iwan
13. 01. 2005
Dát tip
t* + avi

Ružbach
13. 01. 2005
Dát tip
no, krátke poviedky sú moja pasia a som rád, že asi nie len moja :)

Motyl85
12. 01. 2005
Dát tip
ci to co za haluzzz

Ettelea
12. 01. 2005
Dát tip
připomíná mi to jeden muj výtvor...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru