Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Protože JÁ!

12. 01. 2005
0
0
862
Autor
Tristram

blah, blah..

,,výstřižková služba, se hlásí,,

 

Protože JÁ!.. Jsem dementně paranoidní..

Já vím, je to jenom v mé hlavě, jsem ubožák, jsem nic, jsem prostě jen falešnej..

Lidem je ze mě na blití a jsem jen pitomec.

Slabé, já vím, nestojí to za nic. Ale vezměte si to tak, že, vlastně já jsem ten viník, ano, já vím, je to pravda, ani si to tak nemusíte brát, prostě to tak je.

 

Tisíc nadávek je odraženo,

Ledovec drží svoje stěny lesklé jako mramor, i hrobky mohou závidět.

Ale jeden komentář a amok! S kterým se vede boj, je zážitek.

Příčina a popud k činům, nebo k řečem, co kdo ví..

Jsem zelinář, ne,, jsem kvítek vytržený z třmenů, dobytek.

Mizina a moje konto, dva staří známí, přátelé.

 

Brát za urážku knihu knih, desatero božích ukázaní,

nikdy jsem se necítil jak mnich, ale zabíjet mi nezabrání..

není třeba, abych rozkazoval mužům, stačí, že věřím sám sobě..

a osm dalších zbytečností.. jako třeba neznásilnit ženu, bez svolení starších..

 

//

„Proč mám pocit Tristrame, že tu nejsem od toho, co si může každý zjistit a domyslet sám; nejsem povinen nahrazovat nikomu pohodlnost jeho myšlení...“

-a někomu jinému jsi ale později i na to políčko zaškrtnutí odpověděl, takže, DÍKY MOC!

 

„a tu nadávku "dementně paranoidní" ti eviduju, stačí ještě jedna a skončíš tady;“

-nadávku? Jak myslíš, přeber si to jak chceš, ale bylo to jen prosté a sprostot prosté konstatování.

 

-A když nebereš nadávky, proč jsi ty nadával jinde mně? Hmm..asi si budu muset zapálit meditační svíčku a tyčinku..ponořit se do hlubokého jezera metamorfních myšlenek..ale stejně to nepochopím, já vím, jsem zabedněnec..

 

„nadávkou je to, co ten oslovený tak cítí, nikoliv ten, kdo ji vyřkne - v tom je podstata slušnosti, přesto jsem dotyčného jen upozornil... a neposílej avízo, když mi sem napíšeš kritiku, zbytečně mi přijdou dvě oznámení...“

-ehm, ano, já nejsme nadávkou, to máš pravdu, ale nějak se ti také jako mě popletla slova, že.. jen, zamyslet se nad slovy před prvníma dvěma čárkami.

//

 

já už dávno skončil, sis nevšiml?

..

 

a teď zpráva přímo určená tobě, Lyryku, nechtěl jsem ti toho posílat tolik, přijde mi to zbytečný a taky vás všechny okrádám o čas (včetně sebe), ale tak, sranda muší bejt..

 

ROTFL..

tak na tohle pravděpodobně nemám sílu, jsi asi lepší Jedi než já..

Jestli je to tak, že záleží na tom, jak si to člověk vezme a ne na tom, jak to myslel autor, tak vítejme v komunismu, tam cenzura probíhala a vcelku v příbuzném duchu, myslím.

Já jsem jenom dítko imperialistických, buržoázních, kapitalistů.

Možná jsem jenom četl špatně slovník cizích slov a spisovné češtiny, ale dementně paranoidní se obyčejně jako sprostá slova nebere, že..nebo se mýlím? aah, pardon já zapomněl, viz první odstavec..

            Mám rád evidence, sice jeto trošku byrokratická záležitost, ale alespoň je pak pořádek.

Zraň mě víc..prosím..mám to rád.

Zbraň je víc, tuším, jsem jen smrad.

Aby bylo jasno, mě o nic nejde, jsem jen uživatel, který se cítil byl dotčen a ohrožen, tak jsem se ozval. Nevím o co jde tobě. To jsem se ani po tolika dotazech-nejen svých ale všech, nedozvěděl, literární večery, prosím, může být..ale,

Říkáš; že nejde to projednávat s každým zvlášť, ale následně po nějaké námitce jsi kdesi uvedl, že stejně se to musí domlouvat s každým autorem zvlášť, nebo jsem to teda blbě pochopil. Ale jak si jinak ohlídáš, že budeš mít všechny autory pravý, jak jsi sám někde napsal, musíš to řešit přímo s autorem a mě z toho vyplynulo, že je to hle teda pak všechno zbytečný.

Ej, takže pá, pá, nebo tuli, tuli, jestli je milejší..

 

Proč já se vždycky dostanu mezi tak divný lidi..

Mno, třeba je to tím, že … JÁ!.. Jsem dementně paranoidní..

 

Tak já vám přeji dobrou noc.. jsem unavenej..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru