Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náší lásky konec

17. 01. 2005
1
0
1770
Autor
Bean

Černá je barva mojí duše
závojem smutku přikrytá
smrt lásky , uvadnutá růže
čas, který pro mne netiká..

Umírám, sbohem…jsem
měsíční krajina pustá
zármutek je mým bohem
z loučení vyprahlá ústa

Za mám tě ráda, tlustá čára
v tvých očích sídlí strach
a sen už mizí, jako pára
jak trpce chutná lásky krach…

Chuť žít se ztrácí, někam pryč…..
však nové dny se rodí
od našich dveří, už nemám klíč
pláču…tak to chodí….

sidonia
17. 01. 2005
Dát tip
vyser se na poezii:))) nééééééééééé dělam si srandu:)

Bean
17. 01. 2005
Dát tip
díky Sneaker a Sidonia za povzbuzeni k vysrání :)) můžu vás ubezpečit, že mě baví obojí :))

Shellinka
17. 01. 2005
Dát tip
Jsem zde a upřímností šetřit nebudu! Za což se předem omlouvám... ;o) Černá je barva mojí duše - Nic nového... závojem smutku přikrytá - ... smrt lásky , uvadnutá růže - stále nic nového čas, který pro mne netiká.. - mají být rýmy?? Umírám, sbohem…jsem měsíční krajina pustá zármutek je mým bohem z loučení vyprahlá ústa - Dtto... vše příliš okatě a pateticky řečeno... opět si nejsem jistá "rýmem" jsem - bohem... Za mám tě ráda, tlustá čára - Tohle mě celkem zaujalo ;) v tvých očích sídlí strach - nechápu obsahově a sen už mizí, jako pára - rým čára - pára na mě působí opravdu strašně primitivně... :o(( jak trpce chutná lásky krach… - opět - patetické a rým strach - krach je dle mého názoru samoúčelný... Chuť žít se ztrácí, někam pryč….. však nové dny se rodí od našich dveří, už nemám klíč pláču…tak to chodí…. - v zásadě to samé jako u předchozích slok... Doufám, že oceníš obsažnost mojí kritiky! ;)

Větruše
17. 01. 2005
Dát tip
v lásce, která umírá, je vždycky něco patetického mě se to líbí fajn, že máš tak precizní kritiky

Bean
17. 01. 2005
Dát tip
to: Shell super kritika :)) jako celek je ta básnička humáč... tejď bych poprosil o tip na alespoň 2 nesamoučelné nepatetické, neprimitivní a uplně nové básničky... za což předem děkuji :)) ps: rád bych aby to byly básničky s vázaným veršem...

Shellinka
17. 01. 2005
Dát tip
Jak to myslíš tip? Jako poslat ti odkaz na něco, co se mi fakt líbí? S vázaným veršem?

Pheobe
17. 01. 2005
Dát tip
mě se to líbí moc :) T

Bean
17. 01. 2005
Dát tip
yo shell :)) ty si opravdu bystre děfče :))

Pheobe
14. 01. 2005
Dát tip
smutné ale moc pěkné.... píšeš moc krásně:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru