Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Doktor Zlart

13. 01. 2005
9
0
7923
Autor
71_Art_72

Samozřejmě v paralelních vesmírech jsou i paralelní pohádky. V této paralelní pohádce z paralely zlého Arta Zlarta trochu přiblížíme zlost Zlarta, o kterém jsme v souvisloti s paralelními světy mluvili zatím raději jen v náznacích. Vypráví o Zlartovi, který žije na své paralele se svou paralelní květinou, ale protože už většina paralely je pod jeho nadvládou, vypraví se na pouť dalšími paralelami. Chce totiž najít své paralely a stát se ultimátním paralelem, jak se praví v paralelním slabikáři! \"Každý má svou květinu. A kdo má jednu, může mít dvě. A kdo má n, může mít vždy n+1.\" (Filosofie Dr. Zlarta)

"Prostoupím do paralelního světa

s ostatními arty bude veta."

S těmito slovy a ďábelským chechotem skočil doktor Zlart do šnečí ulity a vydal se na cestu paralelními světy.

 

"No, kde to sem?" podivil se když vykoukl z ulity.

Obloha byla temná a mraky jakoby se snášely na samotného Zlarta.

Chvíli se kabonil a vykukoval z ulity. Nakonec zavrtěl hlavou a vyskočil úplně.

 

"Povrch tohoto se světa je poněkud viskózní," podivil se doktor Zlart. Udělal pár kroků, ale boty se mu zle lepily k zemi.

"Hm, abych tak zapoměl, kde mám ulitu!" zahudroval najednou. Ohlédl se, ulita naštěstí pro něj byla stále na dohled.

 

O chvíli později již považoval svůj plán za poněkud nedomyšlený.

"Vrátím se ke své ulitě a zkusím jinou paralelu!"

 

Před cestovní šnečí ulitou ale stálo podivné zviřátko.

Doktor Zlart by přísahal, že je to slon s oslí hlavou, jen ho trochu mátlo oslí tělo.

"Kdo jsi?" vyštěkl na zvíře.

"No, Nanoslík !" odpovědělo hrdě zvíře.

"Takže ne slon s oslí hlavou co se narodil s oslím tělem?" ujistil se Zlart.

"Ne. Rozhodně Nanoslík. Rozhodně Nanoslík." odpověděl vesele Nanoslík.

"Smrdíš, Nanosle. A teď uhni a pusť mě k ulitě!" rozkázal Zlart.

"A k čemu je ta ulita?" zeptal se Nanoslík.

"To není tvoje věc, Nanosle. A už tolik nesmrď!" příkázal doktor Zlart.

Nanoslík uposlechl a přestal tolik smrdět.

"No vidíš." pochválil si Zlart. "Hned je to lepší. A teď hup dup do ulity a najít své paralely!"

Nanoslík poslechl a skočil do ulity.

"Ne ty!" vřískl Zlart. "Já!"

"Nanoslík ne?"

"Nanoslík ne!" vřeštěl doktor Zlart a začal Nanoslíka tahat z ulity.

"Neštvi Nanoslíka nebo začne smrdět!" varoval Zlarta Nanoslík.

"Ne! Ne! Ne!" vztekal se Zlart. "Co je to za blbou paralelu? Vylez z tý ulity, blbý Nanozvíře!"

Nanoslík vyskočil z ulity, doktorovi Zlartovi se evidentně ulevilo. Potom si ale uvědomil, že i Nanoslík bude mít paralely v jiných paralelách tak hlasitě zaklel krleš.

Zatáhl poklop a vydal se na další cestu.

"Jaká blbá paralela mě tam asi čeká?" hudroval si pod fousy.


void
23. 08. 2005
Dát tip
aha tak tohle je to zvire ve srovnani s kterym je i Pegas jen vyzabla plachtici trapna ochechule neni to slepice ale libi se mi t

a to je what? :-)

71_Art_72
13. 02. 2005
Dát tip
co je what?


71_Art_72
13. 02. 2005
Dát tip
rzivně je konec od reku. od reků?

reku co? :-))

71_Art_72
12. 02. 2005
Dát tip
rzivně :)

71_Art_72
11. 02. 2005
Dát tip
to je pravda, ale když máš n tak n+2 je o dvě

no, to je sice pravda, ale začal jsi s n+1, čili zákonitě potom následuje n+2, což musíš uznat, že mám pravdu... :-)

71_Art_72
11. 02. 2005
Dát tip
to je pravda, aleto by neplatilo to pravidlo rekurzivně

a to nemám přeskakovat? :-)

71_Art_72
10. 02. 2005
Dát tip
můžeš, ale proč skákat o dvě?

no, já skákala vo jedno....:-)) a na co mám skákat? :-)

71_Art_72
10. 02. 2005
Dát tip
n+2 je o dvě.

nee, když k n+1 přičteš jedna, tak Ti zákonitě vyjde n+2, takže vo jedno, kdyby o dvě, tak už je to n+3 :-)

Pročpak? :-)

71_Art_72
08. 02. 2005
Dát tip
arti už se báli, že jsi zmizela.

No, zmizela.... pročpak se báli? Když vono to nejni zas tak strašné, jsou i jiné "květiny" :-)))

71_Art_72
08. 02. 2005
Dát tip
a když jich máš n, vždy jich můžeš mít n+1 já vím :)

tak vidíš.... a tak jsem ráda.... :-)) copak nového artí? no, když tak vo tom přemýšlím, tak n může být někdy i n+2 :-)

71_Art_72
08. 02. 2005
Dát tip
nového nic moc, to víš ale to n+2 v tom je, jenom bys přeskočila n+1 ! :)

Artíku

71_Art_72
07. 02. 2005
Dát tip
dobře že jsi tu.

71_Art_72
02. 02. 2005
Dát tip
květinko

Jasně..... jestli se tomu tak dá říkat... .:-)) hech.....tak já už mlčím, noo... :-))

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
neřekl jsem že to je špatně ! :)

aha, takže v tom mám pokračovat? Já jenom by sis nemyslel, že to dělám cíleně.... to rozhodně ano... :-))

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
máš svobodnou vůli (zatím), dělej jak chceš :)

zatím? Jak zatím, budu mít svobodnou vůli dycinky....:-)) se vás fakt začnu bát... :-))

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
mně ne! já jsem hodnej art! ale víš o kom se v této pravdivé paralelní pohádce píše!

o nanoslíkovi... :§))

jsou v paralelních světech taky parahnusci? btw TIP

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
sobí hnusec: to musím ještě pomyslet, určitě ale jsou tam parasobi. květinka: ale o Zlartovi taky!

Sobí: slyšíš!!!! zase máš protekci! 8-(

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
Sobí, Hnusec : Určitě je tam i paralel Sobího_hnusce a jestli v téhle paralele existuje i hnusec, tak určitě bude mít i paralelního hnusce. A pokud v této paralele Hnusec neexistuje, určtě existuje alespoň jedna paralela kde existuje, a existuje-li jedna paralela, ve které existuje paraHnusec, určitě k ní existuje minimálně další jedna paralela, takže se dá předpokládat, že v paralelních světech jsou i "parahnusci", i když dle Slabikáře bychom měli dávat přednost termínu "paralelové hnusce".

no jo, ale já se Zlarta nebojím... von je ve své podstatě vlastně úplně neškodnej... :-))

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
to je právě osudová chyba všech jeho obětí.

sem se nebála spousty divnejch individuí, tak mi nějakej Zlart nenažene strach.. :-)

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
hm, hm....

to je šecko? :-)

71_Art_72
18. 01. 2005
Dát tip
já se bojím všech divnejch individuí

aha.. to děláš dobře... :-))

Včera jsem viděla docela zajímavej film... :-)) A.... proč by měl artík žárlit? :-)) si sladkej... :-))

71_Art_72
17. 01. 2005
Dát tip
jaký? no na nanoslíka přeci! já vím !

A proč na nanoslíka, dyť je to mazlíček... :-)) interstate 60... :-)) taky jsou tam takové menší průběhy paralel.. :-)) a ještě jseš skromnej!! :-)))

71_Art_72
17. 01. 2005
Dát tip
květinko! ty mě svádíš!

Markel
15. 01. 2005
Dát tip
Moc líbilo, o tom smradu nejvíc, to bylo dobrýýý - T

Artíkuuuuu........ :-))) asi sem se zakoukla do nanoslíka... :-))

71_Art_72
15. 01. 2005
Dát tip
díky za studium paralelní literatury, nikdy nevíte, kdy se vám bude hodit ! :) aby artík na nanoslíka nežárlil.

71_Art_72
14. 01. 2005
Dát tip
o monitoring se samozřejmě pokusíme. Zlart sice na první pohled může vypadat zmatený, nešikovný a neškodný... ale.. zkoušel jsi už někdy cestoval mezi paralelami ve šnečí ulitě??

Kakuloj
14. 01. 2005
Dát tip
pravda...neumím si to dost dobře představit. snad něco jako dálková jízda autobusem (normální člověk se po ní obvykle musí zrekreovat v letovisku)

Scorpion
14. 01. 2005
Dát tip
*** :::--o)))

klipeto
13. 01. 2005
Dát tip
parádlelní t*

71_Art_72
13. 01. 2005
Dát tip
Nebojíte se pomsty doktora Zlarta? Dát pod dílo o něm tip nebo dokonce!!! usměvavého smajlíka? abyste nedopadli z Zlartově paralele jako tento smajlík : [:-)] (znamená že uživatel je připojen k internetu z nápravného zařízení:))

71_Art_72
13. 01. 2005
Dát tip
ty mluvíš jak zlart člověče

71_Art_72
13. 01. 2005
Dát tip
paralely nechodí na výlety, jen paralelové (podle paralelní gramatiky možno užít případně paraleli) ! přečti si slabikář. jinak jestli jsi zlartův paralel, musíš být i paralel ostatních artů..)

71_Art_72
13. 01. 2005
Dát tip
no, to už je na mě trochu těžká písemka, musím se podívat do Slabikáře. paralel paralelních paraartů, jasně že paralelních !

71_Art_72
13. 01. 2005
Dát tip
motáš metaterminologii Slabikáře, ty jsi teda jan(ek) :) Nanoslík při tobě stuj.

Kakuloj
13. 01. 2005
Dát tip
musím se Zlartovi také pousmát: heh, heh :) zla v jeho provedení se nebojím... alespoň zatím. může se však stát, že spojením s dalšími zlými paralely vyroste v opravdového zloducha. je nutno jeho pohyb nadále monitorovat! *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru