Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K vzteku?

14. 01. 2005
5
0
3620
Autor
RuDa

vynadal mi jednou jeden
že narval jsem víc než dost
krátkých i delších blbůstek
do kategorie
jen tak pro radost

 

začnu tedy s odhodláním
vířit svými přirůstky
možná k vzteku, snad k radosti
v kategorii
blbůstky


Dolente
15. 02. 2005
Dát tip
:o)))))) t*

:o) chtělo by to trochu propracovat rytmus :o)

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
S tím souhlasím, jenže kategorie je tak pitomý slovo... :-)

papouch
14. 01. 2005
Dát tip
jo, ten rytmus... Ale sám nevím, co s tím :-) Jinak fajn :)

dal bych tam -přihrádky-, tam je ten přízvuk na správným místě, ale i ten zbylej text by chtěl trochu dopracovat :o)

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
papouch + Augustin_Šípek: já jsem to původně tak nějak rytmičtěl, aspoň jsem se snažil, ale chtěl jsem nechat slovo "kategorie", které se pořád vzpěčovalo. Když už konečně trochu zapadlo, tak blbůstka byla už moc dlouhá (spíš taková blbost :-) ), tak jsem se naštval, celou ji zase zkrátil a kategorii navztek zarytmičtěl. :-) A bylo. (ale slibuju, že až se časem naučím/zlepším, tak budu rytmičtější)

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
zapomněl jsem na avi

papouch
14. 01. 2005
Dát tip
néé, kdybys slovo .kategorie. vypustil a nahradil ho jiným, tak by to šlo do kytek .. právě to slovo je tady pilíř celé báfňje :-) Nech to tak, šak co, de vo srrandu, néé :-)

jasněěě :o)

vesuvanka
14. 01. 2005
Dát tip
Tip

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
vesuvanka: díky. :-)

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
papouch + Augustin_Šipek: To je fakt, jde o srandu. Neměla mě ta moje líbat (myslím Můzu), když je tak nedomrlá. Ale když už ji držím za pačesy, tak ji vyždímu až do mrtě! (hrozná představa, co? :-) ) A už vás nechám na pokoji. :-)

papouch
14. 01. 2005
Dát tip
uááááá grr !!!! Múza se píše s čárkovaným ú! .-) mnemopomůcka zde: http://www.pismak.cz/dilo.php?num=15799 Ale jinak ždímej, ždímej!!! :-))

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
Ouu! Au! Pane papouch, zobákem už ne, proč až do krve! :-) Ale podle nožiček, co mezi ně patří čárka, si to stoprocentně zapamatuju! (múza, múza, múzamúzamúza óóóóóch :-) )

Sally
14. 01. 2005
Dát tip
Odbíhám od diskuse, vracím se k dílu... -Dobrej nápad!Budu to číst.:)

:-))))

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
..mám takovej divnej dojem, že ta diskuse tadyk je lepčí než celá básnička hihi..na druhou stranu..bez ní by diskuse nebylo..takže pobavenej tip * :o))

RuDa
14. 01. 2005
Dát tip
Vevet: podle mě přesně o to u blbůstek jde! :-)

Vevet
14. 01. 2005
Dát tip
jojo..podle mě se jde na oběd hihi ..samozřejmě máš pravdu..proto jima taky ráda brouzdám :o) Dík, žes pobavil! ;o)

Shellinka
14. 01. 2005
Dát tip
Chlape, jsi čím dál lepší, souhlasím s tím, že rytmus má tady dovču, ale každopádně tipuju! :o)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru