Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Načatá láhev vína

04. 11. 2000
2
0
3576
Autor
J

věnováno Tobě

Oheň spaluje. Mlčení studí. Podzim maluje poslední barvu duhy. Mostem je duha. Pilířů, zdá se, není dost. Tvou tvář už halí mlha pro krátkou minulost. Snad jenom sen to byl. V paměti vzpomínky se skryly. Zahřál i zastudil. Načatou láhev ještě jsme nedopili...
Litochowitz
10. 07. 2001
Dát tip
Já jí klidně dopiju, kdyby někdo už nemohl....

Sadaf
26. 12. 2000
Dát tip
Poslední věta - načatou lahev jsme nedopili - dává naději... ...a to je dobře, díky...

JiKo
09. 11. 2000
Dát tip
A není bezedná? ps: Nechtěl jsem být zaujatý a tak TýAjPý přiděluji dodatečně

Merle
08. 11. 2000
Dát tip
Jé, rádo se stalo :-)) (poklonka tobě hň hň hň)

Merle
07. 11. 2000
Dát tip
J: miwa chtěl prostě skromě naznačit, že pít do rána víno, pro něj není nijak velký problém... víš, taková drobná maličkost ve všedním běhu dní :-))))

J
07. 11. 2000
Dát tip
Merle, díky, myslela jsem si to!

J
07. 11. 2000
Dát tip
JiKo: Líbí se mi ta bezedná láhev.

Merle
06. 11. 2000
Dát tip
wow, tak Jikova reakce se mi líbí skoro víc, než ta tvoje básnička... o tenhle tip se budete muset poprat :-)))

Miroslawek
06. 11. 2000
Dát tip
nesedí mi dvě duhy za sebou a pak rým duha - mlha, jinak dost dobrý pocit. První sloka je ve své jednoduché výstižnosti téměř dokonalá. a JiKova reakce taky není špatná, ovšem nepravdivá, sám jsem toho důkazem ;o)))

J
06. 11. 2000
Dát tip
Miroslawku, povídej...

JiKo
05. 11. 2000
Dát tip
Žádný sen ani pouhá Fatamorgána víno jen nelze pít od večera do rána! Ale to není ten případ myslím ... tak neboj" Lahev je bezedná ... jen se ozvěna musí ozývat když se volá ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru