Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

... ale nechce se mi.

15. 01. 2005
14
0
3102

co me tak zrovna tahnlo hlavou ve 23:34 ;-)

Měl bych vstát.........................................................................................................................ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát.......................................................................................................
ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit..................................................................
ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit, abych zkoušky zvlád..................................
ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit, abych zkoušky zvlád, abych školu dodělal...
ale nechce se mi.
Měl bych vstát a jít už spát, abych se ráno mohl učit, abych zkoušky zvlád, abych školu dodělal, abych práci mohl mít..................................................................................................................................................................

................................................................................................................ale když mě se chce tak strašně ŽÍT.


pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
vyser se na školu :))))/*

ani nevis jak rad bych to udelal... ale co pak???

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
pak si vsaď Sportku a dej na víru

Alojs
19. 01. 2005
Dát tip
Velkej usmev. Vychytana vecicka. V jednoduchosti je sila a humor. Mas muj... tip [typ] - tip

Silvita
16. 01. 2005
Dát tip
alou do hajan .... - a zavři víčka :)

su zvedava jak me to bude dneska dlouho trvat - snad budu hrdina:)...TIP pro Tebe ze nejsu sama:)

ono to tu je strasne navykovy, clovek si sedne, ze si precte nejakou kritiku... pak nejaky dilko... nejakou basen... pak este jednu... pak neco taky napise... ceka, jaka na to bude reakce... zas si neco precte. a pak kdy se ma clovek stihat ucit ;)

A vo tom to je - technika nici cloveka:)! Ale ten clovek se tak rad a snadno necha:)....

Mala_Princezna: jo jo :) jen tak btw, prave sem cetl tvoji *H*R*D*O*S*T*... vazne nevim co si o tom mam myslet :( ja bych neco takovyho asi nikdy nenapsal... ale nikdy nerikej nikdy, ze?

zaki
15. 01. 2005
Dát tip
:) chod spat :)

Morrigan
15. 01. 2005
Dát tip
Máme to život my studenti, co....t*

synáček
15. 01. 2005
Dát tip
:o)) T*

vesuvanka
15. 01. 2005
Dát tip
dobré.... TIP

valmont
15. 01. 2005
Dát tip
:))) tip*

gho_st
15. 01. 2005
Dát tip
radši běž spát, než dopadneš jako já. posílám tip

romale
15. 01. 2005
Dát tip
TRefa.

absurd
15. 01. 2005
Dát tip
*

Empty
15. 01. 2005
Dát tip
no jo, tohle je past:-(***

cherubinka
15. 01. 2005
Dát tip
Jo, tohle je přesně můj problém.

supizmus
15. 01. 2005
Dát tip
ten závěr je fakt vtipnej a celý je to moc pravdivý

dik vsem :)

ysalamiri
15. 01. 2005
Dát tip
eště dodatečně - super * a máš to zaokrouhlený :o)

sidonia
15. 01. 2005
Dát tip
žít, jo? no já mám toho učení tolik, že se mi sand ani žít nechce:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru