Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koala - nejlepší přítel člověka

15. 01. 2005
3
0
2053

Čtyři malé koaly
eukalypt ožraly.
Ožraly až na dřevinu,
teď z toho maj kocovinu.


juj. tu se neučim k maturitě. a dostavam chuť na beeeeedeeeesko

teda naučim

to by člověk neřek, jak je ta klavesnice zradná

ja ti nevim. oni k te maturite prej chcou neco spis delsiho. sice nechapu proc, kdyz to podstatny clovek narve do dvou, trech versu ;) ale asi bys s tim moc neuspel... aby to nedopadlo: No pane Gibby_Haines, umel ste to vyborne, ta basnicka byla vazne pekna... takze vam nakonec tu 4 dame ;)

lumir
17. 01. 2005
Dát tip
este ejdno dielo o kolalach, a budem si mysliet, ze si koalofil:)) ..inac..kratke, vtipne, skvele...to ja rad:)

dik, me se koaly strasne libi... teda spis jejich zivotni styl, jestli rozumies? ;)

lumir
17. 01. 2005
Dát tip
hej:) cely den sedia na strome a zeru:) ..ich zivotny styl sa mi zacina pacit...

Silvita
16. 01. 2005
Dát tip
=))))))))))))) koalýýýý:) oblíbený:) tip jak vTIP:)

Nudíte se :)? Kupte si koalu:)! * Tomu rikam umeni!!!! :)

konecne nekdo, kdo umi ocenit koali poezii ;)

klipeto
15. 01. 2005
Dát tip
druhej řádek - chybí slabika, aby to znělo dobře :)

Souhlas s klipetem, ve druhém řádku bych dalo „eukalyptus“, jinak roztomilá říkanka ;)

me v tom druhym radku teda nic nechybi... ale diky za nazor ;-)

Pěkný, krátký a výstižný :)...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru