Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další poloanglická

15. 01. 2005
1
0
2309

Too fast to live,

too young to die.

Dej si pět piv,
pak muziko hraj!


cool

Mikimys
19. 01. 2005
Dát tip
po pěti pivech bych asi byla too close to spue...

to jo ;) neznam moc holek co by pak nebyly "too close to spue" :) mezi nama, ja pivo taky moc nemusim...

Mikimys
19. 01. 2005
Dát tip
já bych spue už po třech locích, je to ten nejodpornější nápoj (hned po rumu a menzoidním čaji, jakej znám):-)

tak to si asi neskousela menzoidní pivo, to by clovek spue uz po jednom loku :)) ten caj neni az tak hroznej, kdyz je clovek odkojenej skolni jidelnou, tak prekousne i horsi vjeci ;)

Mikimys
19. 01. 2005
Dát tip
:-) no já nevím, občas ten čas je fakt nepitelnej:-)

ja taky čas nepiju ;) ty jo?

Mikimys
19. 01. 2005
Dát tip
já jsem zmlsaná sypanýma čajema, který se kvalitou zcela liší od těch menzáckejch vymáchanejch pytlíků:-)

hmmm, to jo, to mas teda recht. to je trosku jina kategorie ;) a vsimla sis ze v pondeli se to jeste da pit, v utery je to trochu ředěný, ve stredu uz hodne ředěný, a v patek to uz je jen ta voda... tak ju v pondeli prevarijou, hodi do ni par pytliku caje, a huraaa, jede se dal :)

Mikimys
19. 01. 2005
Dát tip
:-))))ne, to ne:-) budu muset dávat větší pozor

jo jo ;)

Silvita
18. 01. 2005
Dát tip
Jako když si to čtu nahlas a zvládám výslovnost, tak to sedí:) ale ten plakát.....tvé myšlenky jsou lepší:)!!

byl to plakat, takova upoutavka, na jeden takovej klub tady u nas v Ol. a ja kdyz to videl, tak me k tomu hnedka napadla ta ceska cast. toz sem to sem hodil... jen tak ;)

lumir
17. 01. 2005
Dát tip
:)) v tejto nalade som tak po siedmom:) *

kazdej to ma jinak ;)

Mm, anglická část dobrá, vlastní nebo převzatá?

sem to videl na nejakym plakate, tak me to zaujalo ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru