Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nad ránom

Výběr: sidonia
15. 01. 2005
8
1
6255

...nieco tomu chyba...ale pre misu k...

 

...ja keď budem strašne slávny prešukám všetky ženy. Aj tie škaredé ( máš šancu Miška ).

 

Fakt si blázon. Zasmiala si sa. Trošku nahlas. Rádio šepkalo kým som ti opitý nalieval čaj s medom a citrónom.

 

Máš zvlášte chute. Pohladil som ti vlasy a nadýchol sa cigaretového dymu.

 

Mám.

 

Zhasla cigareta. Zostala tma. A bolo mi trochu teplo.

 

Nad ránom.

 

Tri štvrte na sedem. Tvoja tvár a make up na vankúši.

 

Dal by som si niečo na pitie.

 

Zatvárila si sa tak trochu naho a povedala, že počúvaš jazz a hráš na klavír.

 

 Zapálil som si cigaretu.

 

Si fakt úžasná.  Ale vážne sa musím niečoho napiť. Pozrel som na teba. Zdvihol ponožky zo zeme a dal ti pusu.

 

Ľúbim ťa. Sfúkla si popol zo stola. Nalial som si víno. To vidím. Prikývol som. Napil sa a mal strach niečo povedať.


1 názor

Dáša
27. 04. 2007
Dát tip
krásné ... můj šálek kávy ;o) *t*

sidonia
21. 10. 2006
Dát tip
dovolim si klubik

poliana
02. 07. 2005
Dát tip
mě se to líbilo, až na tu hustou kritiku, už ji nebudu číst, bylo by lépe, kdyby nebyly vidět ( ty kritiky), dá se to nějak udělat? Připadá mi to zde jako obč. fórum...

...neda sa to....aspon neviem o tom ze by sa dalo... ...kritiky treba preskakovat.. ...no ale vdaka...

Natasha_
17. 05. 2005
Dát tip
Možná spíš minipróza než báseň, ale živé a výstižné.

...ja netvrdim ze to je basen.... ...je to v kaetgorii....jen tak pro radost... ...vdaka...

Natasha_
17. 05. 2005
Dát tip
Aha, máš pravdu, jsem nepozorná. Ona ta úprava to trochu táhne do básní, takže jsem si to vyložila jako "poezie pro radost" :)

...som zvyknuty...v pohode... ...ja mam so zaradenim celkovo problemy...preto je to v tejto rubrike... ...ono keby som to dal do poviedok tiez by som mohol byt napadnuty....tak to riesim takto... ...pretoze ostatni a mimo...mi znie blbo...

Natasha_
17. 05. 2005
Dát tip
Rozumím. Ale možná i to trochu mate, protože zase tak radostné (nebo JEN emocionální) to není.

...hej viem...k tomu som sa uz vyjadroval pod dielom....Aššurballit...

Natasha_
17. 05. 2005
Dát tip
Jasně. Možná ale (dívala jsem se na možnosti v kategorii próza) by šlo použít rovnou už ten titulek "Vážně míněná próza". a doplnit třeba upřesněním "miniatura", "situace", "scéna" apod.

...vies vdaka za starostlivost... ...ale ona je to uz sila zvyku...skoro by som povedal...image... ...mna pisat bavi....a ono by sa vazne vzdy nasiel niekto kto by tvrdil ze to nie je proza a tak... ...ja som taky hybrid...oznacovany uz aj za basnika poviedkara...a ja to neriesim...ja sa nepovazujem za nic z toho... ...pisem co citim...a bavi ma to...preto...jen tak pro radost...

Natasha_
17. 05. 2005
Dát tip
Máš pravdu, asi to zbytečně komplikuju. Podstatné je, že ty texty mají sdělnost a autorskou tvář. Tak a už dost.

...ok... ...k zdelnosti...ked myslis...

...mne aj hej...neviem to definovat co...jedoducho mi tam nieco chyba... ...ale zas ta prva veta sa uchytila.... ...a vdaka za postreh...aj ked som si vsimol az teraz...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Mne tam nechýba nič.

Eset
01. 03. 2005
Dát tip
...čítala som to s akousi nostalgiou...neviem, čo viac...dokonca je v tom aj neha...asi toľko...

....no na tento kusok nie som prave najhrdsi... ...ale vdaka...

Essence
27. 01. 2005
Dát tip
rána po milovaní v alkoholovom opojení a potom precitneš, dôverne známe - keď utekám ulicami preč od človeka, ktorého "možno" ľúbim a "možno" nenávidím

haidi
19. 01. 2005
Dát tip
opat klasicka assurballitovka, uz sa tesim ako sa toto moje vnucata budu ucit naspamat do skoly...:) ale musim poznamenat ze v tomto pripade je diskusia k dielu zabavnejsia ako dielo samotne...:)

Renas
19. 01. 2005
Dát tip
máš pravdu.

Renas
18. 01. 2005
Dát tip
risiakovi: on je ešte malý na také pičoviny, aššurbalittovi: že? t.*

renas...hovno...trepete obaja... ...je pixlovina charakterizovat cloveka na zaklade...troch precitanych diel...

neni o cim. aj maiu ?;)

minim...co aj maiu???

maia...nemaskujem...neospravedlnujem...uz som ti vravel...ze v poslednom case ma tak jedna casto oznacuje... risiak...vdaka...

osukas ;)

...hovado...to uz je na hranici gerontofilie a nekrofilie...

to uz je davno za hranicou ;)

Print
16. 01. 2005
Dát tip
:-)*

maia
16. 01. 2005
Dát tip
Co ta na tom tak sere? Ze ona? Alebo, ze ta tak vobec niekto oznacuje...

maia...ja neviem...

maia
16. 01. 2005
Dát tip
ozvi sa, ked na to prides :-)

ris..napadla ma este doplnujuca otazka...ake veci ignorujem???...

avi

maia
15. 01. 2005
Dát tip
Preco chladnokalkulatorska? Maskujes sa, alebo ospravedlnujes?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru