Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpad

Výběr: sidonia
16. 01. 2005
12
0
6422

...zasa...

 

Si nežná ako údery kladivom do zátylku.

 

Tak pekne rozprávaš o láske. Popíjaš čaj a vravíš čosi čomu nerozumiem. A čo ma ani nezaujíma.

 

Cítim sa jak odpad.

(tretí krát recyklovaný)

 

S hlavou dole a pohľadom mimo. Chľascem lacné víno a robím všetko preto, aby som sa zajtra ráno prebudil na dlážke. Bolesť hlavy. Myšlienky nie na teba. To by bolo fajn.

 

Ale nie je. ( zatiaľ )

 

Tak...

 

Bez slov. počúvam. Pýtaš sa. Neodpovedám. Nechcem. Nič mi nie je. Akurát tvoj dych je bližšie ako inokedy a mne sa chce zvracať.


sidonia
21. 10. 2006
Dát tip
dovolim si klub

presne to mi vraveli aj ti ludia...a potom uznali, ze nehovorim...;DDD ale ako myslis...mozno raz pochopis;)

...radsej keby si mi doakazala ze nepises od veci..a povedala konecne nieco k tej veci teda... ...no ale asi chcem privela...

fakt nerozprávam o iných problémoch...

...kto hovori o problemoch?... ...mna nezaujimaju tvoje problemy...

nieco k tej veci teda.. a k čomu teda????

...sak pozri sa je tu nejake dielko... ...zatial si zhodnotila len mna...

veď som ti písala, že toto nie je môj štýl...také dosť surové mi to pripadá...

...asi to take surove ma byt...

...inak ked je jediny problem ze ti nesedi styl...a nemas mi co k tomu povedat...okrem toho ako by som sa mal spravat... ...tak mi ani nemusis pisat...to ma co sa tyka pisania nikam neposunie...nic mi to nepovie... ...a je to zbytocne... ...no...

a to sa ti snažím vysvetliť, že nie všetci sú rovnakí...

..nesnazis...pozri sa ty mi pises ze mam pocuvat nastvait svoje senzory nehodnotit podla vyzoru a neskusat vnucovat svoje ponatie lasky...bla bla bla... ..a ze mam pocuvat... ...neviem kde si to nabralo...lebo toto je cele o tom ze jeden pocuva ale ten druhy nie...

...system jedne stale rozprava o svojich problemoch druhy ho pocuva pocuva pocuva... ...ale ten co ozprava nevidi...a ani ho nezaujima...ze nieco moze cititt/mat problemy...aj ten druhy... ...chaes?.. ...uz to viac po lopate neviem povedat...

ja vravím, že nie som blbá...;DD len okolie si myslí, že som nechápavá...myslíš, že som to dávno nepochopila?;D ale nie...a čo som ti písala?že ja ťa v pohode vypočujem...a to si odmietol...odmietaš si to vyriešiť? A potom som ti písala, že veď si nájdi pravých priateľov...;))) To ty teraz odmietaš pochopiť, čo ti píšem...;D

...nedomietam...pises od veci...

Tak pekne rozprávaš o láske. Popíjaš čaj a vravíš čosi čomu nerozumiem. A čo ma ani nezaujíma. a skús počúvať...

...ved prave to je to ze pocuvam...len ked pocuva jeden je to o nicom...usmev... ...to ubija...

preto nehodnoť človeka podľa výzoru (chlpatých nôh) a nehľadaj dievča podľa jeho výzoru možno ho nehľadaj ani v krčme...skús nastaviť senzory niekde inde...a kús byť aj trpezlivý a nechci hneď od nej len tvoje poňatie "lásky" ...asi tak;(

...krcma nie je miesto hladania...krcma alebo ine podniky...napr. bary su miesta kde sa stretavaju ludia... ...nepotrebujem rady...vravim nevies o mne nic... ...to nema nic s mojim ponatim lasky...evidentne nechapes co som tu chcel napisat...

ako myslíš...ale veľa ľudí mi za posledný týždeň povedalo, že neviem, čo myslia...že nerozumiem...a neskôr pochopili, že niečo som porozumela...niektorí dokonca uznali, že som to správne pochopila... ako myslíš...

....no neviem co mnohi...su mi ukradnuti... ...s tymi chlpatymi nohami to mimochodom bola mystifikacia... ...toto nie je o tom ze by som hodnotil podla vyzoru... ...toto je o starchu z blizkosti....o odcudzeni sklamani...z niekoho.. ...o tom ze ti "ublizil"...niekto komu si verial...

...aha tu...som to vysvetloval...

parada ;) aspon som si to zasa precital ale napis nieco nove, ved vies ze ludia potrebuju stale nove silnejsie drazdidla ;)

....avi...tu je vysvetlenie....

...tak to by mi nenapadlo...

Bix
04. 05. 2005
Dát tip
Uf...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Neviem, či som sa niekedy takto cítila na stretnutí s niekým...zvláštne.

...najzvlastnejsie je... ...ze toto bol na zaciatku len vypisany pocit...a o take dva-tri dni...sa to takmer do detailu stalo...

Anis
24. 04. 2005
Dát tip
... tak tohle mi dneska sedlo .... *T

...asi sa nehodi napisat som rad... ...iba vdaka...

....vzdy len chlast...

Bix
10. 02. 2005
Dát tip
:o)

Bix
09. 02. 2005
Dát tip
Áno, tipuješ ma správne :o) Hoci na pedagofickej som bola takmer tiež, dostala som sa na SJ-AJ a robila prijímačky na Liečebnú pedagogiku :o) Teraz robím Marketingovú komunikáciu a končím tento rok.

...este zaluby a mozes ist do nejakej tv sutaze... ...dobre si urobila ze si tam napokon nesla... ...je tam teraz strasny chaos...

Bix
08. 02. 2005
Dát tip
Hihi, neviem, či to tak dobre pôjde a moje deti už budú vtedy školopovinné :o) Študuješ prvý stupeň? (V BA?)

...v Ba ano...ale mam druhy... ...ked sa posnazis...ktovie... ...teba tipujem na taku filozofiu...mam na mysli fakultu...ale mozem sa mylit...ako uz velakrat predtym...

Bix
07. 02. 2005
Dát tip
Nebodaj kandidát - pedagóg??

...take nieco.... ...ak vsetko dobre pojde tak o take dva tri roky budem moct ucit tvoje deti...

...

Bix
05. 02. 2005
Dát tip
od detstva som učila všetky hračky :o))) vrátane luopt !!!! (mama je úča)

...aj ja raz mozno budem...sa ako chvalim...

Bix
04. 02. 2005
Dát tip
Ahá :o) Je to jednoduché - zátvorky určite vieš používať, aj malé o, aj dvojbodku :o) T-A-K-T-O :o)))

...ja som hlavne strasne lenivy hladat to na klavesnici... ...ty mas tusim pedagogicke sklony...

Bix
03. 02. 2005
Dát tip
Myslím na všetko, čo sa mi spája s obrazmi, ktoré tu vytváraš.

...no tak to teda fuj... ..nezabudaj ze nepouzivam smajlov...resp. neviem pouzivat...

Bix
02. 02. 2005
Dát tip
Úha. Fuj :o) (predstavy)

....ktovie na co ty vlastne myslis...

Ružbach
19. 01. 2005
Dát tip
fajne

Renas
18. 01. 2005
Dát tip
mal si ju poslat do piče. zaujímalo by ma, či niektoré z tých slečien vedia o písmaku. a prečo aššurbalit? hm? čo? hm? t.*

....also...vsetkym vdaka...aj ked s oneskoreniem...

renas...no zrejme nie...to by sa so mnou nebavili... ...resp....vedia...ale nick zatlkam...a precitat dam iba to vhodne... aššurballit...bol asyrsky panovnik...vlastne assur-uballit...ale to je vlastne jedno... ...skratka som sa raz ucil na skusku...a ostalo mi to v hlave...

absurd
16. 01. 2005
Dát tip
*

Print
16. 01. 2005
Dát tip
*!!

maia
16. 01. 2005
Dát tip
*

Nemi
16. 01. 2005
Dát tip
dobrý:o))*

sucitim s tebou a tvoja tvorba mi je sympaticka A.F. tip

zaki
16. 01. 2005
Dát tip
parada...:) !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru