Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prázdninový pyromantik

17. 01. 2005
4
0
3927

je dobré neplést si pojmy ;-)

Letos v létě sme jeli k moři.
(vzal sem ssebou sirky, že prej se budem opalovat)
Sem nečekal, že chlupy tak dobře hoří.
(příště, místo opalování, budu radši jen v moři plovat)
Aymi
04. 06. 2005
Dát tip
.))))*

pozorovatel
21. 01. 2005
Dát tip
název a trochu nápad - tip chlupy hoří dobře, ale hrozně to smrdí

to mas teda recht ;)

hej, to je dobry "vtipné píšoviny"... to budu pouzivat jako upresneni kategorie :))

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
bolestné

ale neee, prece sis nemyslela, ze bych opaloval sebe ;)

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
ale myslela :-)

i ty vtipalku ;)

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
:-)) pěkné že to oslovení :-)) dostávám i horší :)

Nicollette: tak sem si precetl tvoje "Dokud nezemřu" ... a to teda neni vubec vtipny. ono to asi vtipny ani bejt nemelo, co?

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
ne, proč myslíš že mělo bejt? nepíšu vtipné věci

Hele, to máš z TeleTele? No nic ve zlým, tuhle pointu tam měli zfilmovanou, brutální pohled na opalování letlampou 8-)))) Dobé říkadlo TIP

Jo a ještě sem zapoměla, název je skvělej !!!!!!!!!

ja si to nemyslim, ja to jen tak konstatoval, ze to asi nemelo bejt vtipny. a proc nepises vtipny vjeci? ne ze bych se v tom nejak vyzival, ale rozhodne mam radeji neco, co ostatni rozesmeje. nedavno sem dostal takovej mejl, a v nem se, mimo jine, taky psalo: Nikdo si nezaslouzi tve slzy ci plac, a ten kdo si je zaslouzi te nikdy nerozplace... ...to ale jen tak btw ;)

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
jo, teď o tom psala Sunmoon nebo jak se píše úvahu :-) taky sem to dostala, ten mejl prostě sem v psaní moc vážná

Sobí_Hnusec: teletele vazne nesleduju, ale jestli tam meli neco takovyho, tak bych to vazne chtel videt ;) a dik :)

Nicollette: hmmm, oukej. kazdej sme nejakej, asi aby tu nebyla nuda ;) nevis jak se ta uvaha menovala? docela bych si ji precetl.

Nicollette
18. 01. 2005
Dát tip
je to na novym seznamu, psala to před chvílí dobrou

ok, dobrou

My hnusci to tele máme povině. Jednou se na to podívej a pochopíš proč :-), přicházíš o hovně, opravuji, o hodně.

Sobí_Hnusec: ja to parkrat videl, a nejak musim rict ze to neni uplne muj styl. nejak nemam rad novu, tak obecne... ale jakse rika: kazdemu, co jeho jest ;) a hlavne to neber osobne ;)

beru to osobně, jako pochvalu ;.)

no kdyz myslis, rozmlouvat ti to teda nebudu ;)

Silvita
18. 01. 2005
Dát tip
já dávám tipy, bo se mi to moc líbí:) i kdyby to byl kdokoliv jiný (krom Voloďy), tak mu řeknu že má skvělou fantazii!!

tak teda jeste jednou diky

Silvita
18. 01. 2005
Dát tip
to se nesluší, za tak dobrá díla děkovat .. to já bych měla děkovat, že jsem se zadarmo pobavila:)

ja proste jenom rad delam (pisu) takovy vjeci, co dokazou lidi pobavit... a jeste radsi su kdyz se mi to dari :)

Silvita
18. 01. 2005
Dát tip
a to se ti daří .... ... tvé "vtipné píšoviny" jsem ještě jinde nečetla!

klipeto
17. 01. 2005
Dát tip
:)

:*)

Silvita
17. 01. 2005
Dát tip
ta pointa je úúúžasná:) kam ty na tohle chodíš? (asi tam začnu chodit též:) - no, a že si to ty - Tip...

Silvita: kam na to chodim? do skoly... tam cloveka napadne blbosti vic nez dost ;) diky za tip, ale nemusis mi davat tipy jenom pro to, ze su to ja ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru