Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak děvka....a to pořád dokola

05. 11. 2000
5
0
2665
Autor
Barka

Ne, tohle vážně není můj případ. Ale znám někoho, koho je :-).

Pondělí: Má prázdná ruka, duše co topí, tvé horké rty nechají stopy. Tvé prázdné oči, zastřený hlas, svět se mi točí, svítí to z nás. Rty které prosí, tvé horké tělo, polibek zdusí, co by se mělo. Rozum je v prachu, touha tu vládne, ve mně je strachu, úsměv tvůj sládne. Nahá jsou těla, ztracený čas, ukojils touhu, pak přijdeš zas. Ležím tu sama, slzy mám v duši, přemýšlím o tom, co se teď sluší. Navléknu šaty, učešu vlas, slaďounký úsměv, medový hlas. Utři si slzy, odejdu pryč, na stole pro tebe nechávám klíč. Odešels k manželce, vracíš se domů, provaz si pověsím na větev stromu. Hnízdečko lásky, tvůj malý hrad, já jsem jak děvka, nemáš mě rád. Chce se mi umřít, vítr tu skučí, myslím jen na tebe, vášeň mě mučí. Rozum mi zmizel, zbyly jen vzdechy, v mysli mi probíhaj, zrychlené dechy. Touha mě zmáhá, chtěla bych zas, možná že na smrt nenastal čas. Tak ještě zítra, půjdem si hrát, bolavá touhou odcházím spát. Uterý: Má prázdná ruka, duše co topí, tvé horké rty, nechají stopy....
Keba
06. 07. 2002
Dát tip
moc sse s tím nepářeš co

PetrViP
04. 03. 2001
Dát tip
no má to spád:-)

clovrdik
26. 11. 2000
Dát tip
hmhmhm, silný téma, no, nejvíc se mi na tý básni líbilo to " Úterý ... ", to, že se to opakuje, výbornej nápad

Andra
11. 11. 2000
Dát tip
Zivot.

JiKo
11. 11. 2000
Dát tip
Loďko to je fakt dobrý a to moc dlouhý věci nečtu :-)) Líbí se mi obsah a za něj TýAjPí

bobotic
06. 11. 2000
Dát tip
Ahoj Bárko, prázdná duše ještě není poplivaná. dobrý

christi
06. 11. 2000
Dát tip
Barko me se to mooc libi,je to ze zivota, taky jsem mela kamosku atd....tip))

Bambulka
06. 11. 2000
Dát tip
juj, to zasáhlo! *!

kem
05. 11. 2000
Dát tip
kolotoc...

Kovi
05. 11. 2000
Dát tip
jeste ze jsou i rozvedeny chlapi... ne ze by to byl muj pripad :-)

kalinka
05. 11. 2000
Dát tip
smutné píp! Ach jo! Ty ženský to fakt nemaj jednoduchý s takovou nepraktickou hormonální sešlostí:o(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru